Перейти до основного вмісту

СТУДЕНТАМ РОЗКРИЛИ СЕКРЕТИ
УСПІШНОГО РЕКЛАМНОГО БІЗНЕСУ

10 квітня до студентів факультету бізнесу, які навчаються за напрямами підготовки «Менеджмент» і «Маркетинг» завітала підприємиця, громадська діячка Тетяна Могилецька. Зустріч відбулася з ініціативи професора кафедри менеджменту та маркетингу Тараса Божидарніка.

 

 Тетяна Могилецька – керівник рекламно-виробничої компанії «Тенета», яка вже п’ятнадцять років спеціалізується на виготовленні зовнішньої реклами, сувенірної продукції, поліграфії та дизайну.

«Я по життю – дослідник, багато подорожую, вивчаю світ. Але подорожую не як турист, а з метою поспілкуватися з жителями, вивчити їхній спосіб життя», – розповідає Тетяна. Об’їздивши двадцять п’ять країн, вона не знайшла досі іншої країни, в якій хотіла би жити: тільки Україна дає їй максимум комфорту.

 

 

Щоби познайомитися ближче зі студентами, гостя запросила студентів до жвавого діалогу. Що таке маркетинг, якими рисами має володіти маркетолог, яка роль реклами для підприємства і споживача, як збільшити обсяги продажу, як співпрацювати з конкурентами – ці та інші питання були обговорені молоддю та успішним практиком.

 

«Я маю потребу ділитися набутими знаннями та досвідом з маркетингу. І обовязково прийду до вас ще», – каже Тетяна і пропонує студентам своє вирішення маркетингових цілей. Так, основний фокус уваги для маркетолога – це клієнт. Маркетолог має не просто вирішити проблему клієнта, а вирішити її з комфортом для нього. Робити клієнтів постійними і збільшувати їхнє число – основне завдання маркетингу. Немає клієнтів – немає продажів – немає і бізнесу. Важливо памятати і про те, що маркетинг – це командна гра. Адже клієнт, якого здобули маркетинговим ходом, можна легко втратити, наприклад, з допомогою бухгалтерії. Тому маркетингом необхідно «заразити» весь колектив.

 

 

«Створіть свою маркетингову бібліотеку, в яку додавати можете й тематичні фільми чи програми. До речі, сюди підійде і шоу Дональда Трампа «Кандидат»», – рекомендує Тетяна Могилецька.

Молода та успішна бізнес-леді дала молоді поради стосовно і особистісного розвитку. Зокрема, Тетяна порадила записувати всі ідеї у блокнот, який може згодом замінити портфоліо; вивчати іноземну мову, щоб використати всі можливості; ставити великі цілі, на фоні яких перепони здаються непомітними.

 

 

«Вивчайте маркетинг з цікавістю та допитливістю, і ви побачите, що закони маркетингу – це і є життєві закони», – підсумувала на завершення зустрічі підприємиця і запросила студентів на проходження переддипломної практики та до працевлаштування.

Галина Мартинюк