Перейти до основного вмісту

У ЛУЦЬКОМУ НТУ ОБГОВОРИЛИ ТЕНДЕНЦІЇ
РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЕКОНОМІКИ

18 травня 2017 року на кафедрі менеджменту та маркетингу було проведено спільне засідання круглих столів «Сучасні тенденції розвитку менеджменту та маркетингу підприємств: вітчизняний та зарубіжний досвід» та «Проблеми та перспективи інвестування в українську економіку». До спільного обговорення проблем та перспектив розвитку української економіки були запрошені представники від влади та бізнесу.

У рамках роботи круглих столів було обговорено проблеми побудови кар’єри в сучасному маркетингу та те, як стати затребуваним професіоналом на ринку праці. Модератором цієї теми став Микола Жичук, начальник відділу маркетингу СП ТзОВ «Модерн Експо». Студентам було презентовано напрямки побудови кар’єри  як під час навчання, так і після закінчення університету.

 

Зі специфікою роботи маркетолога-аналітика та сучасними трендами аналітики перед присутніми виступила Ольга Фоміна, маркетолог-аналітик департаменту маркетингу ПАТ «Луцьк Фудз».

 

Про нові тренди розвитку маркетингу SOCIAL MEDIA MARKETING (SMM) розповідали SMM-фахівці студії «Mirrolab» Павло Тарабаров та Ірина Павлюсь.

 

Проблемам інвестицій, перспективним напрямкам інвестування, інвестиційній привабливості національної економіки було присвячено другу половину засідання. Так, про інвестиційну привабливість Волинської області розповів Андрій Ткачук, заступник начальника Управління розвитку, інвестицій та європейської інтеграції Волинської облдержадміністрації. Із доповіддю актуальної проблеми щодо інвестування в переробку сміття виступив доцент кафедри менеджменту та маркетингу Віктор Загоруйко.

 

 

 

На завершення було підбито підсумки роботи круглих столів, висловлено пропозиції щодо співпраці бізнесу, влади та Луцького НТУ в підготовці затребуваних кваліфікованих фахівців.

Надія Хвищун,
декан факультету бізнесу