Перейти до основного вмісту

У Луцькому НТУ відбулася V Міжнародна конференція про актуальні проблеми маркетингового менеджменту

У стінах Луцького національного технічного університету відбулася V Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих науковців «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки».

Передусім, учасників та гостей заходу привітав ректор Луцького НТУ Петро Савчук, який побажав гідно представити свої напрацювання, що стануть для молодих науковців поштовхом до майбутнього саморозвитку: «Щиро вітаю усіх учасників конференції, яка допоможе отримати певну оцінку того, що ми зробили у напрямку наукового дослідження маркетингового менеджменту. Тим паче, із залученням молодих вчених, аспірантів, докторантів, молодих науковців, які формують уже сьогодні майбутнє науки в нашій країні у цьому напрямку. І маркетинг і менеджмент з одного боку окремі освітні й наукові напрямки, а з іншого боку вони взаємопов'язані, тому власне сьогодні ми вже розглядаємо основні питання маркетингового менеджменту. Стосовно інноваційного розвитку економіки, тут також є симбіоз взаємодії, адже незважаючи на те, що наша економіка на сьогоднішній день доволі молода і розвивається, але безумовно, правильність її розвитку відбуватиметься тільки тоді, коли будуть враховані базисні речі. Тобто повинна бути інноваційна інфраструктура, тісний взаємозв’язок між наукою, бізнесом та інвестиційною складовою, швидка модернізація промисловості. Мені надзвичайно приємно бути на цій конференції. Я хочу побажати успіху, щоб молоді люди себе проявили, щоб їх гідно оцінили і щоб це було поштовхом для розвитку вас як особистостей і безумовно підсилення ваших колективів, які ви представляєте».

Потому до слова долучилася завідувач кафедри маркетингу Луцького НТУ, к.е.н., професор, голова організаційного комітету Валентина Морохова: «Раді вітати вас на конференції студентів та молодих науковців, яка присвячена актуальним проблемам маркетингу і яка ставить за мету виявити нові таланти й забезпечити розвиток маркетингової освіти і науки. Звичайно, виконати це завдання не легко і для цього потрібне поєднання зусиль як держави, науки так і бізнесу. Дуже цікавою у цьому контексті є думка наших студентів, бо студентським науковим роботам у цій галузі приділяється велика увага, що є пріоритетним у нашому університеті. Бажаю всім учасникам конференції плідної роботи, нових здобутків і щоб вони знаходили реальне втілення у нашій вітчизняній економіці».

Із власною доповіддю на конференції виступила декан факультету бізнесу Луцького НТУ Надія Хвищун. Вона розповіла присутнім про бренд-менеджмент університету й виклики сьогодення:

«Сьогодні ні для кого не секрет, що використання маркетингових інструментів в управлінні будь-якої організації дозволяє зробити її конкурентоспроможною на ринку. Якщо раніше говорилося про те, що має конкурувати підприємство, то сьогодні освітні заклади, такі як Луцький НТУ, також відчувають конкуренцію і є її повноцінними учасниками. Керівництво університету чітко розуміє те, що потрібно розвивати бренд та імідж навчального закладу».

Крім того, Надія Хвищун додала, що у 2018 році Луцький національний технічний університет відібрано до 14 ВИШів для участі в третьому циклі Програми розвитку лідерського потенціалу університетів України. Це дозволить провести низку досліджень задля подальшої розробки стратегії брендингу університету.

«Оцінювалися якість поданої проектної заявки, потенціал команди для реалізації проекту та заплановані заходи із розповсюдження результатів діяльності в рамках Програми. Назва проекту, над яким буде працювати університетська команда - «Бренд-менеджмент Луцького НТУ на ринку освітніх послуг». Основні заходи проекту спрямовані на розробку стратегії брендингу та комплексну ідентифікацію бренду (комунікативна, візуальна, сенсорна, динамічна), розробку брендбуку та паспорту корпоративної документації університету», - зазначила декан.

Вона ж додає, що готуючи проектну заявку команда ВИШу стикнулася із такими питаннями: що таке Луцький НТУ для абітурієнта, для студента, для їхніх батьків, для викладачів і працівників, для керівництва університету. Що таке Луцький НТУ для партнерів, роботодавців, органів місцевого самоврядування і власне, для випускників.

«Ми не знайшли чіткої відповіді на усі ці запитання і перше завдання, яке ми повинні реалізувати під час участі в програмі лідерського потенціалу – провести анкетування серед цільової аудиторії, дослідити її сприйняття університету. Для того, щоб провести маркетингові дослідження, саме це завдання стоїть перед факультетом бізнесу і кафедрою маркетингу. Тому маю надію, що уже на наступній конференції ми зможемо дати відповідь із цікавими результатами, що ж таке НТУ для цих категорій», - каже Хвищун.

Іншим важливим завданням в рамках Програми є дослідження на предмет наявності у ВИШах бренду та брендбуку й правил використання корпоративного стилю. Це завдання на факультеті бізнесу планують реалізувати протягом 2018 року, що дозволить розробити брендбук і стратегію брендингу для Луцького НТУ.

«Потрібно створювати репутацію Луцького НТУ для того, щоб університет асоціювався з тим, що ми надаємо кваліфіковану освіту, що ми співпрацюємо з роботодавцями, що у нас конкурентоспроможні працівники тощо. Ми впевнені в тому, що проект університету – це наше обличчя», -резюмувала Надія Хвищун.

Крім того, актуальні питання в сфері маркетингового менеджменту підняли у своїх промовах начальник відділу розвитку туризму Управління туризму та промоції міста Луцької міської ради Юлія Дацюк, заступник директора з маркетингу СП ТОВ «Модерн Експо» Микола Жичук, проект-менеджер ТОВ «Агротехнолоджі» Юрій Власюк. Про особливості маркетингу на підприємствах розповіли економіст зі збуту ПрАТ «СКФ Україна» Олександра Драченко та маркетолог-аналітик департаменту маркетингу ПрАТ «Луцьк Фудз» Ольга Фоміна.

Варто зазначити, що конференція складалася із чотирьох основних секцій, зокрема «Теорія та практика маркетингового управління підприємствами», «Практична реалізація засад маркетингового менеджменту на міжнародному та регіональному рівнях», «Організаційне, кадрове, фінансово-облікове, логістичне та інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств» та «Інноваційно-управлінські засади розвитку підприємств».

Долучилися до участі в конференції представники ДВНЗ «Ужгородський національний університет», КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вінницький національний агарний університет, ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», Харківський національний медичний університет, НУ «Львівська політехніка», Київський національний торговельно-економічний університет, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет, СНУ ім. Лесі Українки, Технічний коледж Луцького НТУ, Волинський коледж НУХТ, Ковельський промислово-економічний коледж Луцького НТУ. Крім того, участь у заході взяли представники Pamukkale University (Туреччина), Polytechnic Institute of Bragans (Португалія), Поліського державного університету (Білорусь) та Білоруського державного економічного університету.

 


 

Більше фото за посиланням: https://www.facebook.com/pg/LutskNationalTechnicalUniversity/photos/?tab...

Інформаційний відділ Луцького НТУ, Ілона Карпюк