Перейти до основного вмісту

Як ефективно просувати новий формат бізнесу

Існує стереотип, що в Луцьку важко створювати та розвивати нові формати бізнесу. Цей стереотип успішно зруйнував Passage Interdit, який зміг в одному приміщені ефективно поєднати коворкінг, івент-хол та офісний центр.

Про успіхи та помилки у просуванні цього нового для Луцька бізнесу, студентам спеціальності 075 Маркетинг розповіла під час інтерактиву 19 листопада Юлія Євпак, CEO Passage Interdit.

Безперечно, студенти дізналися багато нового і цікавого про івент-маркетинг та специфіку роботи креативних офісних просторів в Луцьку. Впевнені, співпраця з Passage Interdit та іншими практиками бізнесу збагатить знаннями та навиками майбутніх маркетологів.

Доценти кафедри маркетингу

Олег Ковальчук, Ірина Лорві