Перейти до основного вмісту

Як майбутні будівельники Луцька
співпрацюють зі світовими брендами

Логотип з білим ведмежатком і ведмедицею широко відомий у всіх європейських країнах. З 2003 року він належить матеріалам, об’єднаних брендом URSA. В перекладі з латини URSA означає «біла ведмедиця».

 

Компанія URSA створює системи утеплення та ізоляції. Вона має понад столітню історію і входить у трійку лідерів європейського будівельного ринку. URSA включає 14 виробничих підприємств у 9 країнах, а продукція компанії постачається більш як у 40 країн. Цей бренд – один з найвідоміших на європейському ринку будівельних матеріалів теплоізоляційного та звукоізоляційного призначення.

 

Майбутні фахівці будівництва, яких готують у Луцькому НТУ, достатньо обізнані з матеріалами торгової марки URSA, адже кафедра промислового та цивільного будівництва підтримує тісні зв’язки з представництвом компанії в Україні, щороку проводить численні зустрічі, майстер-класи, науково-практичні семінари. Продукти торгової марки URSA студенти вивчають у курсах «Будівельне матеріалознавство», «Ефективні будівельні матеріали та конструкції», «Технологія та організація будівельного виробництва» тощо.

 

Нещодавно в університет завітав технічний консультант представництва URSA Олексій Сулацков (м. Київ) поділитися новинками сучасного виробництва зі штапельного скловолокна та екструдованого пінополістиролу. Він розповів студентам, що концерн URALITA був заснований ще у далекому 1907 році. Промисловець з Каталонії Хосе Ровіральта створив перше європейське виробництво волокнистих цементів. З цим будівельним матеріалом була пов’язана назва концерну.  Основна сировина для нього поставлялась  з уральських підприємств колишньої Російської імперії, а URALITA в перекладі означає «уральське каміння».  Історія сучасної  URSA починається з 2002 року, коли концерн URALITA придбав підрозділ німецької компанії PFLEIDERER, що випускав мінераловатні ізоляційні матеріали. На той час концерн URALITA уже мав свій добре відомий у  Європі з 1959 року «теплоізоляційний» бренд POLIGLAS.

 

Сьогодні найпопулярнішими продуктами компанії є мінераловатні ізоляційні матеріали та екструдований пінополістирол. Новинка на ринку – URSA XPS, високоякісний теплоізоляційний матеріал з екструдованого пінополістиролу, що характеризується одним з найнижчих коефіцієнтів теплопровідності серед широко вживаних в будівництві утеплювачів. Високі міцність, жорсткість і довговічність плит URSA XPS дозволяють використовувати їх при утепленні підземних частин будівель, підлоги по ґрунту, плоских дахів та штукатурних фасадів. URSA XPS є ідеальним продуктом для застосування там, де умови експлуатації є екстремальними – підвищена вологість, значні навантаження, безпосередній контакт з ґрунтом.

 


Учасники семінару за «круглим столом» обговорили можливість розрахувати економію коштів внаслідок якісного утеплення власного помешкання матеріалами URSA. Для цього на сайті компанії працює калькулятор і кожен може ним скористатися.

Матеріали URSA використовуються скрізь, де тепло- і звукоізоляція повинні бути бездоганними. І неважливо, чи йде мова про проектування будівель і споруд, цивільне будівництво або технічну ізоляцію, монтаж стель, стін або підлоги – матеріали URSA не мають собі рівних!

Ольга Ужегова,
завідувач кафедри промислового та цивільного будівництва

На фото:

1 – учасники семінару

2 – гість семінару – технічний консультант представництва URSA Олексій Сулацков

3 – учасники семінару

4 – головна сторінка офіційного сайту компанії URSA

5 – програма для розрахунку економії коштів

6 – введення параметрів будинку

7 – можливі зони утеплення

8 – варіант утеплення даху

9 – економія і енергозбереження за рахунок реконструкції очевидні