Перейти до основного вмісту

Як святкували день маркетолога на факультеті бізнесу

25 жовтня – день маркетолога, але на кафедрі маркетингу вирішили святкувати його впродовж тижня. Цей тиждень на факультеті бізнесу був наповнений щоденними заходами. Так, у вівторок відбулася вікторина «Знайомство з маркетингом» (Лорві Ірина, к.е.н., доцент) та 1-денне стажування студентів спеціальності «Маркетинг» в агентстві Artefact . У середу студенти були присутні на відкритій лекції з дисципліни «Поведінка споживача» (Войтович Сергій, к.е.н., професор). У четвер до студентів факультету бізнесу завітала директор рекламної агенції Гаврилюк Роксолана з виступом на тему «Репутаційний маркетинг». У п’ятницю студенти-маркетологи мали змогу відвідати підприємство СП ТОВ «Модерн Експо». У суботу на студенів чекали два заходи: тренінг «Самомаркетинг: виклики креативної економіки» (Герасимяк Неля, к.е.н., доцент, арт-коуч) та Open talk «Маркетинг: очікування vs реальність» (Дарія Лук’яненко, маркетинг-менеджер Anex ).

Зокрема про один з заходів відгуки у студентів такі: «Практика на фірмі Artefact.st надзвичайно сподобалась. Для початку ми ознайомлювалися із загальною роботою інтернет-маркетолога. А далі на практиці детально розглянули основні його функції, спілкувалися з потенційними конкурентами агентства, вивчали їхні пропозиції та методи роботи стосовно реклами в соцмережах, емейл розсилок, контексті і т.п.».

В цілому тиждень маркетингу пройшов насичено на події та позитивні емоції. Студенти під час анкетування відзначили, що участь у таких заходах їм цікава.

Колектив кафедри маркетингу