Перейти до основного вмісту

29.11.2023 у змішаному форматі відбулася лекція к.т.н., доцента, доцента кафедри комп’ютерних наук Юрія Лук’янчука на тему «Розробка та комерціалізація start-up-продуктів». Захід відбувся в рамках проєкту «Accent Project Прискорення інноваційної діяльності та підприємницької майстерності у закладах вищої освіти», що виконується в межах ініціативи Європейського інституту інновацій і технологій для закладів вищої освіти (EIT HEI – European Institute of Innovation and Technology for Higher Еducation Institutions) 

Лекція

Юрій Лук’янчук є переможцем конкурсу творчих проєктів «Код нації», конкурсу dev.ua спільно з Project Ukraine зі стартапом «QR + 3D», учасник проекту «Прискорення інноваційної діяльності та підприємницької майстерності у закладах вищої освіти»/ «Accelerating Innovation and Entrepreneurial Excellence in Higher Education Institutes» (Accent Project), лауреат конкурсу «Молодий вчений року», учасник Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених ЛНТУ.

Лекція

Доволі змістовним був виклад матеріалів з наведенням конкретних прикладів. Викладачем зазначено, що стартапи створюються для вирішення реальних проблем і спрямовані на впровадження інновацій та швидке масштабування. Задовольняючи потреби суспільства, стартапи приваблюють інвесторів і спонсорів завдяки величезним можливостям зростання. У той час як більшість малих підприємств може довго залишатися малими, стартап зосереджується на швидкому зростанні на визначеному ринку. Зазвичай такі компанії починаються з ідеї, швидко створюють мінімально життєздатний продукт (MVP) і поступово перетворюються на глобальний сервіс або платформу. Метою стартапу є створення продуктів, орієнтованих на неосвоєний ринок або поліпшення існуючого. Стартапи докладають багато зусиль для швидкого зростання та досягнення високої рентабельності інвестицій (ROI). Вони потребують великих маркетингових досліджень для визначення невикористаних ринкових можливостей. Компанії в технологічній ніші часто належать до цієї групи. Оскільки технологічні компанії мають великий потенціал, вони можуть легко вийти на світовий ринок. Прикладами таких стартапів є Facebook та Twitter. Ці стартапи наймають найкращих працівників і шукають інвесторів, щоб прискорити розвиток своїх ідей і масштабування.

ЛекціяЛекція


На зустріч були запрошені здобувачі та аспіранти за першим (бакалаврським), другим (магістерським) та третім (науковим) рівнями вищої освіти з ОП «Логістика», «Підприємництво та бізнес-адміністрування», «Економіка підприємства», «Публічне управління та адміністрування», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Маркетинг», «Цифровий маркетинг». Загалом було залучено близько 100 здобувачів, які виявили інтерес до проблематики.

Лекція

На заході були присутні викладачі кафедри підприємництва, торгівлі та логістики, які є керівниками дисертацій та магістерських робіт здобувачів освіти були присутні на цьому заходів, зокрема професор Оксана Полінкевич, професор Любов Ліпич, викладачі кафедри фінансів, банківської справи та страхування доцент Вікторія Дорош, он-лайн доєдналася професор Олена Кузьмак.

Оксана Полінкевич, завідувач кафедри підприємництва, торгівлі та логістики