Перейти до основного вмісту

У Луцькому національному технічному університеті відбулося знайомство студентів із представниками ТОВ «ВОЛИНЬХОЛДІНГ», NESTLE S.A.

Основними спікерами заходу виступили фахівці з добору та розвитку персоналу компанії: Лариса Новак, Ірина Силюк та нинішня студентка ЛНТУ, яка наразі проходить практику у компанії - Вікторія Павлів. Серед студентів були здобувачі освіти за спеціальностями: 181 Харчові технології,  133 Галузеве машинобудування, 131 Прикладна механіка, 101 Екологія та 263 Цивільна безпека.

Захід влаштований за співорганізації ННЦ ЛНТУ «Volyn Business Hub» та доцента кафедр харчових технологій та хімії Юрія Федоруся.

торчинторчинторчинторчин

Передусім, до студентів звернулася очільниця Volyn Business Hub Олена Вісин зауваживши: «Тут, в університеті, ви навчаєтеся для того, аби здобути професію, згодом мати достойну зарплатню та улюблену роботу. Поряд із навчанням, не бійтеся починати працювати, навіть якщо ви студенти 1 чи 2 курсу, долучайте до практики, до програми дуальної освіти. Бажання роботодавців взяти вас на роботу – величезне. Вони потребують молодих спеціалістів і радо запрошують у свої команди. Не забувайте, завжди потрібно починати з чогось і неодмінно рухатися тільки вперед».

торчинторчинторчинторчинторчинторчин

Своєю чергою, представники ТОВ «ВОЛИНЬХОЛДІНГ» розповіли про себе, про історію компанії, якість продукції та підхід до процесу народження продукту.

За їхніми словами, ТОВ «ВОЛИНЬХОЛДІНГ» – український лідер з виробництва холодних соусів під торгівельною маркою «Торчин», створено у 1994 році.

Фабрика виробляє великий асортимент холодних соусів: кетчуп, майонез, гірчицю і соуси під ТМ «Торчин». Підприємство розташоване в селищі Торчин на заході України. Саме цей географічний топонім свого часу дав ім'я популярного сьогодні бренду «Торчин».

Після приєднання до групи Nestlé в Україні в 2003 році перед «ВОЛИНЬХОЛДІНГ» відкрилися нові перспективи для розвитку. Були автоматизовані існуючі виробничі процеси, забезпечена сильна маркетингова підтримка, налагоджена нова система дистрибуції. У результаті, придбання «ВОЛИНЬХОЛДІНГ» було названо експертами найбільш успішним іноземним інвестиційним проектом в Україні.

торчинторчинторчинторчинторчин

За підтримки Nestlé сьогодні ТМ «Торчин» стала абсолютним лідером українського ринку соусів. Цікаво, що середнє споживання майонезу на душу населення в Україні складає більше 4 кг на рік. А це означає, що майонез присутній практично у всіх стравах на столі українського споживача.

Важливу роль в успіху бренду «Торчин» відіграли якість продукції а також вдалі інновації, особливо м’яка упаковка «дой пак». Продукція повністю сертифікована, відповідає світовим стандартам якості.

Крім того, представники ТМ «Торчин» акцентували увагу на нових проектах, які планують започатковувати у компанії та до роботи у яких прагнуть залучити молодих фахівців, а також про існуючі вакансії, що є актуальними як для роботодавця, так і для студентів ЛНТУ за різними освітніми напрямами та спеціалізацією. Разом з тим, молодь мала нагоду й отримати смачні призи за активність у комунікації з гостями.

торчинторчинторчинторчинторчинторчинторчинторчинторчинторчин