Перейти до основного вмісту

11 лютого 2021 року відбувся семінар-тренінг «Академічна доброчесність: запорука якості освіти» для здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування». Захід організовано відділом забезпечення якості освітнього процесу, ліцензування та акредитації Луцького національного технічного університету спільно з кафедрою обліку і аудиту.

Семінар-тренінг проходив дистанційно на платформі Zoom. Спікерами стали: Олена Кузьмак (начальник відділу забезпечення якості освітнього процесу, ліцензування та акредитації), Олександр Канагеєв (провідний фахівець відділу забезпечення якості освітнього процесу, ліцензування та акредитації), Віталій Чудовець (завідувач кафедри обліку і аудиту, гарант освітньої програми 071 «Облік і оподаткування» підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні).

Олена Кузьмак, під час виступу, увагу приділила законодавчим змінам в частині академічної доброчесності, які плануються до впровадження Національним агентством якості освіти протягом року. Відмічено, що студентам варто відповідально підходити до написання наукових та кваліфікаційних робіт, дотримуючись правил академічної доброчесності. Вагомим аспектом є долучення студентів до обговорення розробки документації щодо академічної доброчесності.

Олександр Канагеєв доповів про юридичні та технічні складові академічної доброчесності. Зокрема, спікером було зазначено:

- що передбачає дотримання академічної доброчесності науково-педагогічними працівниками та здобувачами освіти;

- які існують порушення академічної доброчесності та на що звертати увагу, щоб уникати відповідні порушення;

- приклад судової практики у випадку виявлення фактів порушення академічної доброчесності;

- про академічну відповідальність науково-педагогічних працівників та здобувачів освіти.

Віталій Чудовець, підводячи підсумки зустрічі, поділився результатами іноземних досліджень та опитувань щодо впровадження академічної доброчесності у зарубіжних країнах. Також відзначено, що питання дотримання академічної доброчесності є пріоритетним при формуванні фахової компетентності здобувачів вищої освіти.

Учасники семінар-тренінгу щиро вдячні спікерам за отримані знання та важливу інформацію, яка неодмінно стане у пригоді в процесі висвітлення наукових досліджень.

 

в

в

в

в

в

в