Перейти до основного вмісту

AI в маркетингу: як підготуватися до майбутнього?

Штучний інтелект швидко входить у сферу маркетингу, вносячи революційні зміни у способи, які ми звикли використовувати в маркетингових кампаніях. Але чи означає це кінець ери традиційних маркетологів?

Запрошуємо долучитися до відкритого live-ефіру від BigMoney на тему: «Чи замінить Штучний Інтелект вашого маркетолога?»

Тренінг

Експерт та спікер: Дмитро Кудренко, серійний підприємець з понад 25-річним досвідом в програмному забезпеченні та експерт у сфері email-маркетингу, засновник та CEO eSputnik

На цьому ефірі дізнаєтесь:

  • Як штучний інтелект змінив бізнес та що має знати підприємець сьогодні?
  • Які процеси в маркетингу можна покращити за
  • допомогою ШІ?
  • Які кроки потрібно зробити, щоб впровадити Ші у відділ маркетингу, та приклади використання ШІ в маркетингових кампаніях?
  • 3 якими факапами стикаються підприємці при першій роботі з ШІ?
  • Які ШІ застосунки корисні для підприємця в
  • маркетингу?

Незалежно від того, чи вже використовуєте AI-технології, чи лише плануєте їх впровадження, ця інформація буде корисною.

Клікайте сюди, щоб зареєструватись: https://bigmoneyuniversity.com/web/ai_marketing/?utm_source=facebook&ut…