Продовжуємо серію традиційних семінарів, присвячених питанням імплементації принципів та засад академічної доброчесності у освітній процес, які проводяться на кафедрі екології для здобувачів ОП «Екологія» бакалаврського та магістерського рівня фахівцями відділу якості освіти.
![Екологія](/sites/default/files/inline-images/IMG_6937.png)
25 жовтня до студентів завітала провідний фахівець відділу якості освіти ЛНТУ, кандидат економічних наук, доцент Мирослава Купира, що провела семінар на тему «Академічна доброчесність: принципи реалізації та відповідальність». Що таке академічна доброчесність і чому це – про спосіб життя та мислення, як підготувати наукову роботу, тези, статтю та кваліфікаційну роботу до захисту з дотриманням принципів академічної доброчесності: про це і не тільки йшлося на семінарі.
![Екологія](/sites/default/files/inline-images/IMG_6946.jpeg)
![Екологія](/sites/default/files/inline-images/IMG_6944.jpeg)
Послухаємо відгуки студентів про проведений захід: що почули, чому навчились, на які питання отримали відповідь:
Вероніка Михайлюк (гр. ЕОСм-11): «Оскільки я навчаюсь в магістратурі, то з принципами академічної доброчесності була знайома, адже писала курсові та наукову роботу, готувала і захищала кваліфікаційну роботу бакалавра. Проте корисним було повторення і закріплення основних засад доброчесності в освітньому процесі: я почула про цікаві методи покращення якості наукових робіт, дізналась про роботу системи «Unicheck» немов би «із середини».
![Екологія](/sites/default/files/inline-images/IMG_6949.jpeg)
Мирослава Забокрицька (гр. ЕОС-11): «Цікаво та пізнавально, особливо для студентів перших курсів. Надіюсь, що в подальшому у нас будуть ще і навчальні дисципліни, присвячені цим питанням».
Вероніка Омелянець (гр. ЕОС-11): «Ця лекція заохотила мене дотримуватися високих стандартів академічної доброчесності в навчанні, завжди посилатися на використані джерела інформації при майбутньому написанні наукових чи дослідницьких робіт».
Аня Янюк (гр. ЕОС-11): «Я дізналася корисні речі щодо правил написання власних робіт, зрозуміла, що потрібно буде чимало попрацювати над майбутнім дипломом».
Софія Козлюк (гр. ЕОС-11): «Багато корисної та нової інформації, такі заняття – це допомога в нашому навчанні, на майбутнє – врахую все почуте при виконанні КПІЗ, реферетів та інших видів студентських робіт».
![Екологія](/sites/default/files/inline-images/IMG_6951.jpeg)
![Екологія](/sites/default/files/inline-images/IMG_6954.jpeg)
Софія Дубінчук (гр. ЕОСм-11): «Магістрам –для повторення, першому курсу бакалаврату – для вступу до майбутніх спецкурсів, цікаво та корисно!»
Ірина Базарнова (гр. ЕОС-11): «Я повністю погоджуюся з пані Мирославою в тому, що кожен з нас повинен відповідати за свої вчинки та доводити свої знання чесно і з честю».
Вікторія Козицька (гр. ЕОС-11): «Ми –першокурсники, і це заняття допомогло зрозуміти, що це таке – академічна доброчесність, чому вона важлива. Сподіваюся, що ми всі разом робитимемо кращою нашу систему освіти, дотримуючись правил доброчесності».
Катерина Байкевич та Тарас Іщик (гр. ЕОС-11): «Цікаво, пізнавально, інформативно та корисно!».
![Екологія](/sites/default/files/inline-images/IMG_6953.jpeg)
Денис Александров та Андрій Ілюшик (гр. ЕОС-11): «Гарні враження від заняття, семінар з доброчесності є важливим на кожному курсі, студентам варто час від часу нагадувати, що є і покарання за недоброчесні методи в освітньому процесі – попередження, повернення роботи або навіть відрахування з університету, про такі приклади ми почули».
![Екологія](/sites/default/files/inline-images/IMG_6952.jpeg)
Доцент кафедри екології Віталіна Федонюк, підсумувавши інформацію, яку отримали студенти, звернула їхню увагу на сторінку кафедри на сайті університету з відповідною тематичною рубрикою(http://surl.li/emskm), на якій здобувачі можуть детальніше ознайомитися з принципами і засадами формування академічного доброчесного освітнього простору у ЛНТУ, переглянути тематичні презентації, онлайн-тренінги та інші матеріали.
Кафедра екології вдячна Мирославі Купирі за цікавий та змістовний семінар.
Кафедра екології