Перейти до основного вмісту

Продовжуємо серію традиційних семінарів, присвячених питанням імплементації принципів та засад академічної доброчесності у освітній процес, які проводяться на кафедрі екології для здобувачів ОП «Екологія» бакалаврського та магістерського рівня фахівцями відділу якості освіти. 
 

Екологія

25 жовтня до студентів завітала провідний фахівець відділу якості освіти ЛНТУ, кандидат економічних наук, доцент Мирослава Купира, що провела семінар на тему «Академічна доброчесність: принципи реалізації та відповідальність». Що таке академічна доброчесність і чому це – про спосіб життя та мислення, як підготувати наукову роботу, тези, статтю та кваліфікаційну роботу до захисту з дотриманням принципів академічної доброчесності: про це і не тільки йшлося на семінарі.

Екологія Екологія


Послухаємо відгуки студентів про проведений захід: що почули, чому навчились, на які питання отримали відповідь:

Вероніка Михайлюк (гр. ЕОСм-11): «Оскільки я навчаюсь в магістратурі, то з принципами академічної доброчесності була знайома, адже писала курсові та наукову роботу, готувала і захищала кваліфікаційну роботу бакалавра. Проте корисним було повторення і закріплення основних засад доброчесності в освітньому процесі: я почула про цікаві методи покращення якості наукових робіт, дізналась про роботу системи «Unicheck» немов би «із середини».

Екологія

Мирослава Забокрицька (гр. ЕОС-11): «Цікаво та пізнавально, особливо для студентів перших курсів. Надіюсь, що в подальшому у нас будуть ще і навчальні дисципліни, присвячені цим питанням».

Вероніка Омелянець (гр. ЕОС-11): «Ця лекція заохотила мене дотримуватися високих стандартів академічної доброчесності в навчанні, завжди посилатися на використані джерела інформації при майбутньому написанні наукових чи дослідницьких робіт».

Аня Янюк (гр. ЕОС-11): «Я дізналася корисні речі щодо правил написання власних робіт, зрозуміла, що потрібно буде чимало попрацювати над майбутнім дипломом».

Софія Козлюк (гр. ЕОС-11): «Багато корисної та нової інформації, такі заняття – це допомога в нашому навчанні, на майбутнє – врахую все почуте при виконанні КПІЗ, реферетів та інших видів студентських робіт».

ЕкологіяЕкологія


Софія Дубінчук (гр. ЕОСм-11): «Магістрам –для повторення, першому курсу бакалаврату – для вступу до майбутніх спецкурсів, цікаво та корисно!»

Ірина Базарнова (гр. ЕОС-11): «Я повністю погоджуюся з пані Мирославою в тому, що кожен з нас повинен відповідати за свої вчинки та доводити свої знання чесно і з честю».

Вікторія Козицька (гр. ЕОС-11): «Ми –першокурсники, і це заняття допомогло зрозуміти, що це таке – академічна доброчесність, чому вона важлива. Сподіваюся, що ми всі разом робитимемо кращою нашу систему освіти, дотримуючись правил доброчесності».

Катерина Байкевич та Тарас Іщик (гр. ЕОС-11): «Цікаво, пізнавально, інформативно та корисно!».

Екологія

Денис Александров та Андрій Ілюшик (гр. ЕОС-11): «Гарні враження від заняття, семінар з доброчесності є важливим на кожному курсі, студентам варто час від часу нагадувати, що є і покарання за недоброчесні методи в освітньому процесі – попередження, повернення роботи або навіть відрахування з університету, про такі приклади ми почули».

Екологія


Доцент кафедри екології Віталіна Федонюк, підсумувавши інформацію, яку отримали студенти, звернула їхню увагу на сторінку кафедри на сайті університету з відповідною тематичною рубрикою(http://surl.li/emskm), на якій здобувачі можуть детальніше ознайомитися з принципами і засадами формування академічного доброчесного освітнього простору у ЛНТУ, переглянути тематичні презентації, онлайн-тренінги та інші матеріали.

Кафедра екології вдячна Мирославі Купирі за цікавий та змістовний семінар.

Кафедра екології