Перейти до основного вмісту

В рамках вивчення вибіркового предмету «Основи кіберспорту» та виконання практичних занять, студенти спробували себе в ролі організаторів та учасників кіберзмагань. Було організовано та проведено низку турнірів з різних кібердисциплін, зокрема Dota 2, CounterStrikeGO, CounterStrike 2, Counter Strike 1.6, League of Legends, Stellaris та TeamFortress 2. Розповімо про найбільш знакові події.

Турнір CSGO ЛНТУ

На початку семестру студентами ЛНТУ були організовані кілька кіберзмагань між собою із CounterStrike. Організація та перші змагання в режимі «один на один» проводились на практичних заняттях.

Кіберспорт


Більш масштабні змагання («команда на команду») проводились в основному в онлайн-режимі. На практичних обговорювались основні моменти та вирішувались питання, які виникали під час організації.

Серед цих змагань найбільшим за масштабами був кібертурнір із CounterStrike GO, від початку до кінця організований одним студентом ФКІТ. У цьому змаганні брали участь 8 команд по 5 учасників серед числа студентів ЛНТУ.

Кіберспорт

Переможцями стали команди AbsoluteAnnihilation (1 місце), L_V_K (2 місце) і PinkLock (3 місце).

Кіберспорт

За результатами та досвідом, набутим в результаті організації та проведення цих змагань, було вирішено провести турнір між командами ЛНТУ, ВНУ ім. Лесі Українки (де також є вибіркова дисципліна «Основи кіберспорту») та іншими навчальними закладами.

Турнір між ЛНТУ ТА ВНУ ім.Лесі Українки

Проведений турнір був в період з 11 по 17 листопада. В змаганн взяли участь кілька команд Луцького національного технічного університету та кілька команд Волинського національного університету ім.Лесі Українки. Також в ньому взяли участь й інші навчальні заклади, зокрема обласний ліцей з посиленою військовою підготовкою.

Цей турнір з CS 2 був організований з метою об'єднати студентів з різних університетів і показати їхні професійні навички в геймінгу. Учасники створювали команди і змагалися за звання кращих із кращих.

Кіберспорт

У фіналі зіткнулись дві команди «L_V_K(ЛНТУ)» та «Військовий ліцей», команда «L_V_K(ЛНТУ)» виявилась сильнішою та здобула перемогу з рахунком 2:0.

Друге місце посіла команда «Військовий ліцей», 3 місце – команда «Блатні тузи» Технічний фаховий коледж ЛНТУ.

Турнір приніс багато яскравих емоцій і залишив незабутні враження. Гравці виказували свою пристрасть до геймінгу та демонстрували професійне володіння персонажами. Фанати насолоджувалися боротьбою і підтримували свої улюблених команди на стрімах до останнього моменту.

Кібертурнір з Dota 2

Організація турніру з доти почалась з пробного стрімінгового матчу, який  організував Цюпко Артур з групи ЕЕ-21. Після нього роль організатора турніру взяв на себе Олександр Антонюк з групи КБ-22, який разом зі своїми друзями організував кілька кіберзмагань з Dota2.

КіберспортКіберспорт


Перше змагання пройшло з 4 командами по 5 учасників. Команда переможець отримала символічний приз від організатора – смаколики. Загалом, турнір приніс учасникам настільки багато вражень, що було вирішено провести ще один.

Кіберспорт

Тому згодом був організований турнір Dota2 в більших масштабах – цього разу з 8 командами по 5 учасників.Турнір проходив кілька тижнів в онлайн-режимі і привернув увагу багатьох фанатів цієї гри не лише в межах ЛНТУ.

Кіберспорт

Команда переможець «Сиве сідло». Друге місце посіла команда «Notsmarttrees», 3 місце – команда «Teameight», які були фіналістами і першого турніру.

Кіберспорт

Підсумки

Переважна більшість кіберзмагань транслювалися та коментувалися на платформі Twich. Під час організації, студенти самі вирішували всі проблеми (технічні, організаційні, психологічні, дизайнерські і т.д.). Були спроби залучення спонсорів. Таким чином студенти спробували себе в ролі практично всіх стейкхолдерів індустрії кіберспорту (організатор, суддя, коментатор, стрімер, технічний фахівець, дизайнер, спонсор, учасник) і відчули на собі всі нюанси та проблеми організації та проведення подібних змагань.

Загалом, за словами учасників, результатом вивчення вибіркової дисципліни «Основи кіберспорту» стало набуття низки м'яких навичок, зокрема: організації, міжособистістної взаємодії, вміння ставити та вирішувати поставлені задачі тощо. Окрім великого досвіду, всі учасники проведених кіберзмагань отримали також величезний заряд позитиву і хорошого настрою, що у період воєнного стану є дуже важливим для збереження бойового духу.

Доцент, Олексій Приходько