Перейти до основного вмісту

КУРС НА ОНЛАЙН-КУРС!

20 лютого 2015 року в стінах та за ініціативи Київської Школи Економіки  (м. Київ) проходив семінар на тему «Освітні інновації: ера онлайн» у партнерстві з проектом ProstoScience.

На семінар на конкурсній основі було запрошено викладачів економічних дисциплін у вищих навчальних закладах, які цікавляться можливостями онлайн-освіти, орієнтовані на застосування новітніх методик у процесі викладання, прагнуть професійного розвитку та самовдосконалення. Луцький національний технічний університет представляли заступник декана факультету бізнесу Неля Герасимяк та доцент кафедри економіки та підприємництва Юлія Волинчук.

Під час семінару розглядалися досить цікаві та складні питання, серед яких особливості розробки онлайн-курсів, психологія онлайн-освіти, використання елементів онлайн-навчання в традиційних курсах (так зване «змішане навчання»), використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі.

До провідних спікерів семінару виявилися запрошені реальні фахівці, які імплементують освітні інновації як в свою безпосередню діяльність, так і активно просувають власні ідеї та розробки на широкий загал.

Зокрема, серед виступаючих були Андрій Сусленко (співзасновник проекту Moocology), Ольга Захарова (комерційний директор проекту Moocology),  Андрій Длігач (к.е.н., доцент кафедри міжнародної економіки Київського національного університету ім. Т. Шевченка, автор масового онлайн-курсу «Бренд-менеджмент»), Юнона Лотоцька (провідний науковий співробітник лабораторії Нових інформаційних технологій, розробник дистанційних курсів та експерт з мотивуючого контенту), засновники проекту масових онлайн-курсів «Прометеус» Володимир Вахітов і Олексій Молчановський та інші непересічні особистості.

Одним з гостей семінару був Павло Шеремета – Президент Київської школи економіки, Міністр економічного розвитку і торгівлі України (з 27 лютого по 2 вересня 2014 року) – який відзначив, що Україні потрібна не просто загальна інформатизація, а впевнений вихід на глобальні ринки з вільною іноземною мовою, з привабливим інтерфейсом, з високими технологіями.

В ході обговорень домінувала думка про освіту як мультиплікатора розвитку держави, підкреслювалась важливість володіння англійською мовою, розглядалась  діалектична єдність якості вищої освіти та якості викладання, відзначалась необхідність тиражування передового досвіду та залучення бізнес-партнерів до навчального процесу. Аналізувалися також електронні платформи для впровадження освітніх інновацій в навчальних процес (MoodleBlackBoard, Rcampus, Odijoo) та майданчики, на яких представлено, в тому числі безкоштовні,  онлайн-курси (Prometheus, Coursera). Разом з тим, йшлося і про певну обмеженість онлайн-навчання як окремого сегменту, що навряд чи зможе повністю замінити традиційне навчання.

Київська Школа Економіки вкотре провела захід на високому рівні, після завершення якого всі присутні отримали сертифікати професійної майстерності. Проведення таких зустрічей є можливістю інтеграції знань та навичок науковців та практиків, обміну думками щодо новітніх технологій та їх значення в навчальному процесі.

 

 

Неля Герасимяк,

заступник декана факультету бізнесу

Юлія Волинчук,

 доцент кафедри економіки та підприємництва