Перейти до основного вмісту

21 лютого 2023 року здобувачі освітніх програм Маркетинг та Цифровий маркетинг, а також викладачі кафедри маркетингу – гаранти і члени груп забезпечення відповідних освітніх програм, відвідати чарівний світ, у якому створюються м’які іграшки – фабрику Тигрес.

Захід видався неймовірно цікавим та багатогранним, адже дуже вдало поєднав у собі і безпосереднє знайомство з процесами розробки та виготовлення іграшок і детальну розповідь маркетолога підприємства Надії Сенюк про особливості ринку іграшок, про стратегію маркетингу компанії Тигрес на цьому ринку.

маркетингмаркетинг

Також відбувся короткий науково-практичний семінар, який передбачав дискусію про те, як у сучасних умовах ефективно будувати стратегію виведення на ринок нових товарів.

Окремо були обговорені проблеми впливу війни в Україні на ринок і про те, як фірма Тигрес переосмислила роль іграшки в складних соціально-політичних умовах і змогла суттєво посилити завдяки цьому свої конкурентні позиції. Звичайно, обговорили і питання розвитку освітньої діяльності за освітніми програмами Маркетинг та Цифровий маркетинг, зважаючи на посилення глобалізації, розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та систем на базі штучного інтелекту.

маркетингмаркетинг

Дякуємо Надії Сенюк та усій фабриці Тигрес за пізнавальну екскурсію та змістовну розмову про маркетинг та компетенції, якими має володіти маркетолог для того, аби бути успішним у сьогоднішній складний час та у майбутньому.

маркетингмаркетингмаркетингмаркетингмаркетинг

Доцент кафедри маркетингу Олег Ковальчук