21 лютого 2023 року здобувачі освітніх програм Маркетинг та Цифровий маркетинг, а також викладачі кафедри маркетингу – гаранти і члени груп забезпечення відповідних освітніх програм, відвідати чарівний світ, у якому створюються м’які іграшки – фабрику Тигрес.
Захід видався неймовірно цікавим та багатогранним, адже дуже вдало поєднав у собі і безпосереднє знайомство з процесами розробки та виготовлення іграшок і детальну розповідь маркетолога підприємства Надії Сенюк про особливості ринку іграшок, про стратегію маркетингу компанії Тигрес на цьому ринку.
![маркетинг](/sites/default/files/inline-images/photo_2023-02-21_21-12-15.jpg)
![маркетинг](/sites/default/files/inline-images/photo_2023-02-21_21-12-14%20%282%29.jpg)
Також відбувся короткий науково-практичний семінар, який передбачав дискусію про те, як у сучасних умовах ефективно будувати стратегію виведення на ринок нових товарів.
Окремо були обговорені проблеми впливу війни в Україні на ринок і про те, як фірма Тигрес переосмислила роль іграшки в складних соціально-політичних умовах і змогла суттєво посилити завдяки цьому свої конкурентні позиції. Звичайно, обговорили і питання розвитку освітньої діяльності за освітніми програмами Маркетинг та Цифровий маркетинг, зважаючи на посилення глобалізації, розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та систем на базі штучного інтелекту.
![маркетинг](/sites/default/files/inline-images/photo_2023-02-21_23-00-16.jpg)
![маркетинг](/sites/default/files/inline-images/photo_2023-02-21_21-12-15%20%282%29.jpg)
Дякуємо Надії Сенюк та усій фабриці Тигрес за пізнавальну екскурсію та змістовну розмову про маркетинг та компетенції, якими має володіти маркетолог для того, аби бути успішним у сьогоднішній складний час та у майбутньому.
![маркетинг](/sites/default/files/inline-images/photo_2023-02-21_18-19-45.jpg)
![маркетинг](/sites/default/files/inline-images/photo_2023-02-21_19-02-31.jpg)
![маркетинг](/sites/default/files/inline-images/photo_2023-02-21_23-00-15.jpg)
Доцент кафедри маркетингу Олег Ковальчук