Перейти до основного вмісту

21 квітня кафедра маркетингу провела в онлайн форматі круглий стіл «Розвиток та інтеграція маркетингових технологій в мовах змін бізнес-середовища».

На засіданні були присутні декан факультету бізнесу та права професор Любов Ковальська, викладачі кафедри, здобувачі освітніх програм Маркетинг та Цифровий маркетинг різних освітніх рівнів.

МаркетингМаркетинг

Спікерами круглого столу виступили стейкхолдери освітніх програм кафедри маркетингу, досвідчені маркетологи – практики та представники органів державного управління. Зокрема, заступник голови Волинської облдержадміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Вікторія Левчук розповіла присутнім про використання інструментів маркетингу для розвитку регіону та просування державних цифрових послуг.

Маркетинг


Доповідь Надії Сенюк, менеджера з маркетингу ТОВ «Тигрес» привернула значну увагу та познайомила присутніх з особливостями реалізації Інтернет-маркетингу компанієї Тигрес під час війни.

МаркетингМаркетинг


Микола Жичук, маркетинг-директор агенції Partyzan поділився секретами «маркетингових» проблем замовника очолюваної ним агенції, у якій акумульований успішний досвід реалізації десятків  проектів як у сфері рітейлу так і у інших сферах.

Маркетинг

Випускник спеціальності Маркетинг ЛНТУ, підприємець, інтернет-маркетолог Микола Волочай своєю презентацією привернув увагу до питань розвитку партнерського маркетингу як ефективного інструменту підвищення конкурентоспроможності компаній.

МаркетингМаркетинг


Значну увагу та жваву дискусію також викликала доповідь про штучний інтелект та його вплив на маркетинг, з якою виступив здобувач освітнього рівня PhD освітньої програми Маркетинг Ілля Ковтонюк.

В рамках круглого столу відбулася панельна дискусія на актуальну для забезпечення якісного освітнього процесу проблематику сучасних вимог до маркетологів, їх знань, вмінь навичок та компетенцій.

Доцент кафедри маркетингу Олег Ковальчук