21 квітня кафедра маркетингу провела в онлайн форматі круглий стіл «Розвиток та інтеграція маркетингових технологій в мовах змін бізнес-середовища».
На засіданні були присутні декан факультету бізнесу та права професор Любов Ковальська, викладачі кафедри, здобувачі освітніх програм Маркетинг та Цифровий маркетинг різних освітніх рівнів.
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/D723E3ED-3691-4784-9197-86376F4B17A3.png)
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/0461B6B5-02DA-41A1-999B-EF089F71308D.jpeg)
Спікерами круглого столу виступили стейкхолдери освітніх програм кафедри маркетингу, досвідчені маркетологи – практики та представники органів державного управління. Зокрема, заступник голови Волинської облдержадміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Вікторія Левчук розповіла присутнім про використання інструментів маркетингу для розвитку регіону та просування державних цифрових послуг.
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/77A1CC9E-8DAD-45E3-A981-027A9A719662.jpeg)
Доповідь Надії Сенюк, менеджера з маркетингу ТОВ «Тигрес» привернула значну увагу та познайомила присутніх з особливостями реалізації Інтернет-маркетингу компанієї Тигрес під час війни.
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/682B67CC-E14B-48D8-B783-2A56D4209CDE.jpeg)
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/86277633-DA05-4705-A045-B074FF3DBD03.jpeg)
Микола Жичук, маркетинг-директор агенції Partyzan поділився секретами «маркетингових» проблем замовника очолюваної ним агенції, у якій акумульований успішний досвід реалізації десятків проектів як у сфері рітейлу так і у інших сферах.
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/20752C18-E6F0-48CB-8133-FA616AA0C27C.jpeg)
Випускник спеціальності Маркетинг ЛНТУ, підприємець, інтернет-маркетолог Микола Волочай своєю презентацією привернув увагу до питань розвитку партнерського маркетингу як ефективного інструменту підвищення конкурентоспроможності компаній.
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/9F173779-86AE-44F0-A5F5-00DDAF24A386.jpeg)
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/CA077736-C48F-4D59-9EBE-703EDB9180EF.jpeg)
Значну увагу та жваву дискусію також викликала доповідь про штучний інтелект та його вплив на маркетинг, з якою виступив здобувач освітнього рівня PhD освітньої програми Маркетинг Ілля Ковтонюк.
В рамках круглого столу відбулася панельна дискусія на актуальну для забезпечення якісного освітнього процесу проблематику сучасних вимог до маркетологів, їх знань, вмінь навичок та компетенцій.
Доцент кафедри маркетингу Олег Ковальчук