Науковці ЛНТУ взяли участь в онлайн тренінгах Еразмус UTTERLY
20-22 квітня 2022 розпочалася серія онлайн тренінгів для викладачів у рамках проєкту Еразмус+ «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання (UTTERLY)» № 619227-EPP-1-2020-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP.
Організатор – Університет Версаль-Сен-Кантен-ан-Івлін (Франція).
Більш, як 70 зареєстрованих учасників від українських університетів-партнерів відвідали тренінг, а саме: з Львівського національного університету імені Івана Франка, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Криворізького національного університету, Луцького національного технічного університету, Полтавського національного педагогічного університету ім. В. Г. Короленка, Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, Університету Григорія Сковороди в Переяславі, Національної академії педагогічних наук України, Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, Спілки ректорів Вищих навчальних закладів України, Університету Вітовта Великого (Литва), Байройтського університету (Німеччина), Університету Версаль-Сен-Кантен-ан-Івлін (Франція), Вроцлавського технічного університету (Польща).
Луцький національний технічний університет представляла команда у складі:
Ковальчук Надії Віталіївни, к.е.н., доцентки кафедри підприємництва, торгівлі та логістики, проректора з науково-педагогічної роботи та партнерства;
Камінської Ірини Миколаївни, к.е.н., доцентки кафедри підприємництва, торгівлі та логістики, деканки факультету бізнесу та права;
Вавдіюк Наталії Степанівни, д.е.н., професора, завідувачки кафедри менеджменту факультету бізнесу та права;
Смолич Дарії Валеріївни, к.е.н., доцентки кафедри менеджменту факультету бізнесу та права.
Ян Борм, віце-президент з міжнародних зв’язків Університету Версаль-Сен-Кантен-ан-Івлін, зосередився у виступі: специфіку системи вищої освіти; організацію освітнього процесу в університетах Франції; специфіку розвитку академічної кар’єри у Франції; вимоги до викладачів, специфіку дослідницької діяльності викладачів; принципи формування професорсько-викладацького складу університету; особливості міжнародної академічної мобільності в межах Еразмус+ проєктів; мотиваційні аспекти викладацької діяльності; особливості підготовки здобувачів PhD; переваги підготовки здобувачів на магістерській програмі «Арктичні науки».
Учасники активно обговорювали і інші доповіді на теми: “Designing educational packages about the Arctic with research results for secondary schools/connecting nano satellites and education” (Alain Sarkissian – Adjunct-Physicist, Atmosphere Physics), “The Erasmus+ project HLITL” – Marie Sikias (International Office, UVSQ) and Jan Borm (Vice-President UVSQ International Relations), “Teaching Arctic Studies to political science students” – Eda Ayaydin (Institute of Political Science, Bordeaux).
This project has been funded with support from the European Commission. The European Commission’s support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein