Перейти до основного вмісту

Не можеш приїхати особисто в ЛНТУ? - Наклади свій КЕП!

05 серпня 2023 року відбудеться надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих здобувати вищу освіту за кошти державного бюджету.

Особи, яким надійшло повідомлення в особистому електронному кабінеті вступника про отримання рекомендації до зарахування на місця державного замовлення, в строк з 05 серпня по 08 серпня мають підтвердити вибір місця навчання в особистому електронному кабінеті або особисто в ЛНТУ.

Фото

Підставою для зарахування особи на навчання є:

  1. Підтвердження місця навчання в е-кабінеті;
  2. Виконання вимог до зарахування;
  3. Укладення договору про навчання (за участю батьків або законних представників — для неповнолітніх встуників).

У разі неможливості особистої присутності вступник може надіслати копії документів, які завірені особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

Що таке КЕП?

Електронний цифровий підпис (ЕЦП) або Кваліфікований електронний підпис (КЕП) – це сучасна та зручна альтернатива традиційному підпису від руки при підтвердженні справжності та цілісності електронного документа. 

Назва та розширення ключа залежать від того, за допомогою якого сервісу ви його генерували. Наприклад, Приват24 створює файл формату pb_1234567890.jks, де замість 10 цифр підставляється унікальний 10-значний номер. Сервіс Альфа-Банку випускає ключ із назвою за замовчуванням Key-6.dat. Після випуску його можна перейменувати так, як вам зручно.

ЦСК Державної податкової служби України та МВС України генерують ключі зі стандартною назвою за замовчуванням Key-6.dat, а Мін’юст – із розширенням *.p7s.

Разом із файлом особистого ключа генерується індивідуальний пароль доступу до нього, який необхідно вводити щоразу під час підписування документа. Втративши пароль, його неможливо відновити чи призначити новий – потрібно наново зробити ЕЦП.

Особи, яким надійшло повідомлення в особистому електронному кабінеті вступника про отримання рекомендації до зарахування на місця державного або регіонального замовлення, мають підтвердити вибір місця навчання в електронному кабінеті з накладанням кваліфікованого електронного підпису або особисто в закладі освіти.

Як отримати КЕП?

Для отримання КЕП потрібно звернутися до кваліфікованих постачальників довірчих електронних послуг, актуальний список АЦСК опублікований на сайті, а також нижчезазначений перелік АЦСК, що формують КЕП, сумісні в електронному кабінеті вступника:

  • КНЕДП ДПС
  • «Дія». Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг
  • КНЕДП ЦСК Укрзалізниці
  • КНЕДП «MASTERKEY» ТОВ «АРТ-МАСТЕР»
  • КНЕДП ДП «УСС»
  • КНЕДП АТ «УКРСИББАНК»
  • АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
  • КНЕДП АЦСК АТ «Альфа-Банк»
  • КНЕДП АТ «СЕНС БАНК»
  • КНЕДП Акціонерного товариства «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК»
  • КНЕДП АТ «ПУМБ»
  • КНЕДП ТОВ «ДЕПОЗИТ САЙН»
  • КНЕДП ТОВ «Вчасно Сервіс»
  • КНЕДП «ЦСК Збройних Сил України»
  • КНЕДП «Військова частина 2428» ДПСУ
  • КНЕДП «АЦСК ринку електричної енергії»
  • КНЕДП – АЦСК МВС України
  • АЦСК Національного банку України
  • КНЕДП АТ «ПРАВЕКС БАНК»
  • КНЕДП АТ «ТАСКОМБАНК»
  • КНЕДП Казначейства
  • КНЕДП ЦСК АТ «Ощадбанк»
  • КНЕДП органів прокуратури України
  • КНЕДП СБ України
  • «АЦСК ТОВ «Інтер-Метл»
  • КНЕДП «eSing» ТОВ «Ілайф»
  • КНЕДП АТ «БАНК АЛЬЯНС»
  • КНЕДП АБ «УКРГАЗБАНК»

1. Як отримати електронний підпис у сервісі «Дія»

Сервіс «Дія.Підпис» – кваліфікований електронний підпис, який ви можете використовувати для підписання документів та оформлення послуг онлайн у додатку та на порталі «Дія». Для створення «Дія.Підпис» вам знадобиться ID-картка чи біометричний закордонний паспорт, також підійде закордонний паспорт, виданий після 2015 року.

Термін дії «Дія.Підпис» становить один рік або до моменту його видалення. «Дія.Підпис» можна отримати безкоштовно у мобільному додатку. Для цього:

  1. Авторизуйтесь у додатку «Дія» і перейдіть у меню «Дія.Підпис».
  2. Натисніть «Створити».
  3. Підтвердьте особу за допомогою перевірки фото.
  4. Придумайте 5-значний код для «Дія.Підпис».

Ось і все, тепер ви можете підписувати податкові декларації, петиції до держорганів та інші документи в мобільному додатку «Дія» і онлайн на сайті.

ВАЖЛИВО! Українські громадяни в Європі тепер можуть скористатись Дія.Підпис-EU. Електронні підписи та печатки доступні для перевірки в державах-членах ЄС.

Як застосовувати електронний підпис?

Для візування документа потрібно відкрити відповідний сервіс електронного обігу (наприклад - https://czo.gov.ua/sign), де на вказаній сервісом сторінці завантажити файл із ключем і ввести пароль. Ось і все, процедура досить проста і швидка.