Перейти до основного вмісту

Ефективна комунікація від ЗВО можлива лише за синергії: фахівці, відповідальні за промоцію-викладачі-студенти. До такого висновку дійшли учасники Zoom-заходу від Прогресильних «Небанальна вступна кампанія».

промоціяпромоція

Учасники зустрічі із різних куточків України обговорили способи залучення абітурієнтів у ЗВО,  дієві канали комунікації із молоддю, розробку дизайну та промороликів, а також реальні кейси фахівців, які цим займаються.

Однією із спікерів на зустрічі була начальник відділу іміджу та промоції ЛНТУ Олена Третяк. Вона поділилася власним досвідом та цікавими лайфхаками ведення вступної кампанії.

промоціяпромоція

Як зазначила Олена Третяк, цьогоріч вступна кампанія у ЗВО складна та непередбачувана. Але, незважаючи на важкі часи для нашої країни, університети мають вірити у перемогу України і продовжувати працювати на максимум.

«Освічена нація - запорука успішного та переможного майбутнього нашої держави, тому ми, як ніхто інший, маємо вірити в перемогу та працювати на благо нашої батьківщини і молоді», - зауважила Олена Третяк під час виступу.

Спікерка продемонструвала тематичну презентацію та поділилася із колегами особливостями та новітніми прийомами промоції ЗВО під час вступної кампанії. Вона також відповіла на запитання, що цікавили слухачів, а у тематичних дискусіях, долучилася до обміну  із партнерами цінними порадами та практичним досвідом.

промоціяпромоція