Перейти до основного вмісту

Ідея безперервної освіти є сучасним трендом, тому освітній процес студентів ЛНТУ відбувається не лише в аудиторіях університету та на онлайн-платформі Moodle, але й із використанням неформального навчання. Особливо важливий такий досвід для майбутніх педагогів – бакалаврів та магістрів спеціальності Професійна освіта (цифрові технології). Практикуємо два підходи: максимум – зарахований заліковий модуль на підставі отриманого сертифіката; мінімум – зарахована тема за участь у семінарі або практикумі.

Зокрема, студенти групи ПНК-41 у рамках дисципліни «Креативні технології навчання» разом із викладачем – професором Ольгою Гулай долучилися до найпопулярнішого в світі онлайн-курсу «Навчаймось вчитись!» Барбари Оклі на платформі Прометеус. Відкритий курс дає можливість одержати доступ до інноваційних навчальних методів від провідних експертів у математиці, літературі, природничих науках, музиці та спорті.

Фцост

Цікавими і корисними стали розглянуті ефективні способи запам’ятовування інформації та наукові дослідження стосовно найефективніших способів вивчення складних тем. У підсумку, отриманий сертифікат допоміг здобути Кравчуку Олександру максимальні бали із дисципліни.

Фцост

Приклад іншого підходу – участь магістрів групи ПОм-11 у онлайн -семінарі «Дизайн презентацій для не-дизайнерів» Антона Голубєва. Тема семінару була співзвучною із розділом «Презентування результатів наукових досліджень» дисципліни «Методологія наукових досліджень», а також прикладом неформального навчання для «Технологій e-learning таLSM». Учасники семінару отримали додаткові бали до рейтингу та підготували власні креативні презентації.

ФцостФцостФцост


Таким чином, неформальне навчання дозволяє студентам і викладачам набути нових компетентностей та збагатити освітній процес цікавим досвідом неординарних лекторів.

Кафедра цифрових освітніх технологій