На кафедрі товарознавства та експертизи в митній справі протягом 17-18 лютого відбулися обговорення проєктів освітніх програм Митна справа та торгівля і Товарознавство та експертиза в митній справі першого (бакалаврського), а також Товарознавство та експертиза в митній справі другого (магістерського) рівнів вищої освіти.
![ТЕМС](/sites/default/files/inline-images/64EDCD35-0088-4962-B1DE-9DB882868396.jpeg)
На зустрічах були присутні науково-педагогічні працівники, стейкхолдери (агент з митного оформлення Ігор Юхимчук ТОВ «ЮР-РАЙ Брок Україна»; керівник відділу сприяння підприємництва та зовнішньоекономічної діяльності Волинської ТПП Юлія Олімпіюк; проектний менеджер ГО «Молодіжна платформа» Дем’ян Петрик; заступник завідувача відділу товарознавчих та гемологічних досліджень Полтавського НДЕКЦ МВС, кандидат технічних наук, доцент Марина Мартосенко (дистанційно); завідувач сектору моніторингу та інформаційного забезпечення відділу забезпечення діяльності Львівського НДЕКЦ, кандидат технічних наук, професор Микола Беднарчук (дистанційно)) та здобувачі вищої освіти усіх курсів.
![ТЕМС](/sites/default/files/inline-images/A6ECEA5B-35E4-44AF-BEAF-B453AD6D7E8E.jpeg)
![ТЕМС](/sites/default/files/inline-images/4CC74F8F-3358-4655-96A5-003A4F380DF9.jpeg)
Під час обговорення присутні оцінили відповідність освітніх програм сучасним тенденціям ринку праці з огляду на галузевий та регіональний контекст, приділили увагу розвитку неформальної та інформальної освіти, а також підвищенню рівня мобільності студентів.
![ТЕМС](/sites/default/files/inline-images/145E7CD9-34EC-413E-AAD1-618AFEAA3656.jpeg)
Пропозиції з оптимізації освітніх програм здебільшого стосувалися поліпшення практичної складової підготовки здобувачів через активніше залучення фахівців-практиків до проведення практичних занять, використання сучасних інформаційних ресурсів та систем в освітньому процесі тощо.
![ТЕМС](/sites/default/files/inline-images/B664AB7B-FB09-483A-B977-1F05F5EA85F2.jpeg)
Стейкхолдерами було запропоновано ряд змін до переліку освітніх компонентів, що обов‘язково будуть враховані при модернізації освітніх програм.
Кафедра ТЕМС