6.02.2023 із використанням ZOOM-технології відбулось обговорення проєкту модернізованої освітньої програми Маркетинг підготовки здобувачів вищої освіти на другому (магістерському рівні) спеціальності Маркетинг.
![маркетинг](/sites/default/files/inline-images/photo_2023-02-11_09-49-06.jpg)
![маркетинг](/sites/default/files/inline-images/photo_2023-02-11_09-49-12.jpg)
Участь в обговоренні взяли представники науково-освітньої спільноти (ЗВО «УжНУ» та НАУ), а також стейкхолдери (роботодавці).
В ході обговорення, була акцентована увага на особливостях пропонованої освітньої програми 075 Маркетинг, були висунуті пропозиції щодо її удосконалення, а також прозвучали схвальні відгуки на позитивних моментах щодо пропозиції нормативних основних освітніх компонент, які забезпечують задекларовані в освітній програмі компетентності та програмні результати.
![маркетинг](/sites/default/files/inline-images/photo_2023-02-11_09-49-16.jpg)
![маркетинг](/sites/default/files/inline-images/photo_2023-02-11_09-49-23.jpg)
![маркетинг](/sites/default/files/inline-images/photo_2023-02-11_09-49-33.jpg)
Кафедра маркетингу