Перейти до основного вмісту

6.02.2023 із використанням ZOOM-технології відбулось обговорення проєкту модернізованої освітньої програми Маркетинг підготовки здобувачів вищої освіти на другому (магістерському рівні) спеціальності Маркетинг.

маркетингмаркетинг

Участь в обговоренні взяли представники науково-освітньої спільноти (ЗВО «УжНУ» та НАУ), а також стейкхолдери (роботодавці).

В ході обговорення, була акцентована увага на особливостях пропонованої освітньої програми 075 Маркетинг, були висунуті пропозиції щодо її удосконалення, а також прозвучали схвальні відгуки на позитивних моментах щодо пропозиції нормативних основних освітніх компонент, які забезпечують задекларовані в освітній програмі компетентності та програмні результати.

маркетингмаркетингмаркетинг

Кафедра маркетингу