Перейти до основного вмісту

Бренд – це емоція та стиль вашого життя, - розповідає засновниця відомого у Луцьку простору «Культ» Яна Тарарай перед аудиторією слухачів в ЛНТУ.

Сьогодні у стінах нашого університету відбулася надзвичайна колаборація, яку створили директор юридичної клініки «Veritas», доцент кафедри права Олександра Філюк та випускниця ЛНТУ, а нині ідейниця та засновниця простору «Культ» Яна Тарарай.

Лекція Лекція


Назва заходу говорить саме за себе: «Продаж бренду: правові засади». Утім у спілкуванні з запрошеними спікерами, аудиторія занурилася значно глибше у світ брендів, їхніх засновників, закладених сенсів, маркетингового супроводу, і, звичайно, юридичних аспектів функціонування відповідального українського бізнесу.

Представила спікерів заходу декан факультету митної справи, матеріалів та технологій ЛНТУ Валентина Ткачук, наголосивши, що молодь пране бути власниками свого бізнесу, своїх брендів, розвиватися як успішні підприємці, тож сьогоднішня лекція й зустріч надзвичайно цікава для здобувачів освіти, зокрема в плані отримання корисної інформації про правові основи, які, по суті, пронизують усі сфери діяльності. Окрім того, захід приурочений Міжнародному дню прав захисту споживачів.

ЛекціяЛекціяЛекція


Учасниками заходу також стали студенти та викладачі різних освітніх напрямів факультету бізнесу і права й факультету митної справи, матеріалів та технологій.

Передусім, Олександра Філюк розповіла про юридичні аспекти продажу брендів, документальне погодження взаємовідносин із представниками брендів тощо: «Сьогодні ми поговоримо про цікаву, хоча й трохи специфічну тему, як продаж брендів. Більш детально будемо говорити про те, як продавати бренди, які ви не виробляєте. Юридично – це специфічний процес, бо коли ви виготовляєте власний бренд, велику частину часу ви витрачаєте й на маркетинг, на те, щоб побудувати стратегію, яким чином буде розвиватися ваша лінія реклами і це неймовірно важливо, так само важливо для вас те, як ваш представник продаватиме ваш бренд».

ЛекціяЛекціяЛекція


Своєю чергою, Яна Тарарай розповіла про себе та створений власними руками простір «Культ» : «Моя ідея знайшла відгук у серцях людей і це навіть більше, аніж просто бізнес, бо ідея простору є унікальною».

На початку свого існування «Культ» поєднував бар, квіткову галерею та зону вінтажних речей. Сьогодні простір дещо змінив акценти, й нині у «Культі» можна знайти унікальні речі українських сучасних брендів. Яна Тарарай розповіла про специфіку роботи у вінтажному бізнесі, до речі, колекціонувати унікальні речі - це її життєве захоплення. Спікерка поділилися труднощами, з якими стикаються підприємці у цій сфері й особливостями реалізації подібних речей.

ЛекціяЛекціяЛекціяЛекціяЛекція


Водночас, дівчина розповіла про те, як почала продавати українські бренди у Луцьку: «Не скажу, що українські бренди були стратегією розвитку мого бізнесу, насправді я просто полюбила бренд Gunia, в якому я побачила той самий вінтаж, який ми будемо років за 10-20 збирати, як косівську кераміку збирають сьогодні. Цей бренд - найпотужніший на ринку кераміки, вони закладають власні сенси у вироби і це не той бренд, що став популярним під час війни, коли ми почали згадувати про українське минуле і українську культуру, а був відомий і раніше. Вони погодилися на продаж у Луцьку, у просторі «Культ» і це стало першим поштовхом і проміжним пунктом переходу від вінтажу до українських брендів».

Яна Тарарай поділилася правовими аспектами взаємодії з брендами, очікування на виготовлення унікальних виробів, підготовкою договорів та необхідних документів, умовами сплати за продукцію тощо. Разом з тим, дівчина наголошує, що бренд, передусім, має цінність і має людину, яка за ним стоїть, а це - найважливіше.

ЛекціяЛекціяЛекціяЛекція


Запрошена лекторка також розповіла про плани щодо створення власного бренду і мотивувала студентів до реалізації своїх неймовірних ідей, які обов’язково втіляться у життя, якщо це дійсно справжня мрія: «Щодо створення власного бренду, то це дійсно важко. Хотіти створити, не означає бути готовим. Засновники брендів проходять складний шлях, до того ж, скільки на ринку є продукції, але стають популярними лише одиниці. Тому я про це задумалась, це моя точка на майбутнє, але коли це станеться, поки не знаю».

«Усе в ваших руках, все залежить від вас: те, як ви комунікуєте з людьми, як ви використовуєте в житті можливості… Я вірю в те, що коли людина має якусь ідею і захоплення в чомусь, вона досягне будь-яких висот і результатів, бо коли людина мотивована, для неї нічого не є перешкодою, вона знаходить шляхи та працює над собою», - резюмувала спікерка, звертаючись до аудиторії.

ЛекціяЛекція