Перейти до основного вмісту

Концепція дуальної освіти передбачає просторове і часове поєднання навчання у закладі вищої освіти та на підприємствах. Впровадження елементів дуальної освіти у процес здобуття вищої освіти сприяє підвищенню рівня ефективності інтеграції освіти, науки і бізнесу. Саме поєднання теоретичної бази та практичних навичок забезпечує належний рівень конкурентоспроможності фахівця на ринку праці.

В ЛНТУ  налагоджена успішна практика впровадження елементів дуальної освіти у навчальний процес.

Здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти ОП «Міжнародні економічні відносини», які реалізуються за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» в ЛНТУ, в  осінньому семестрі 2023-2024 н.р. мали можливість  отримати навички з використанням підходу впровадження елементів дуальної освіти у навчальний процес.

Мев Мев


Зокрема, студентка третього курсу бакалаврату Ірина Коменда (МЕВ-31) здобувала навички з елементами дуального навчання на підприємстві ТОВ «МІНТ ІННОВЕЙШН», а студент першого курсу магістратури Ілля Сичук (МЕВм-11) - на підприємстві ТзОВ «Нобле вест групп».

МевМев


Здобувачі вищої освіти за результатами навчання з елементами дуальної освіти успішно пройшли атестацію та отримали позитивні відгуки від роботодавців.

Студенти зазначають, що елементи дуальної освіти у навчальному процесі формують широке коло можливостей для кар’єрного розвитку.

Кафедра МЕВ