Студенти освітніх програм «Медіакомунікації та PR» та «Цифровий маркетинг» мали змогу поспілкуватися з Сергієм Шараєвським, режисером, сценаристом, директором продакшн-студії «Правда PRO».
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1879.jpeg)
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1891.jpeg)
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1888.jpeg)
Спікер розповів про те, як правильно знімати рекламу, яка спрацює.
Студенти дізналися:
-чому рекламні відео часто можуть не спрацьовувати;
-як класифікують рекламні продукти;
-що спільного між рекламою і кіно.
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1889.jpeg)
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1895.jpeg)
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1880.jpeg)
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1881.jpeg)
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1882.jpeg)
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1884.jpeg)
Також медіапрактик назвав головні «фішки» в рекламі, серед яких: ідея, ціль, бюджет, цільова аудиторія, договір та підготовка.
Наприкінці зустрічі лектор відповів на запитання студентів та дав корисні поради щодо реклами та її просування.
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1894.jpeg)
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1900.jpeg)
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1899.jpeg)
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1898.jpeg)
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1897.jpeg)
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1896.jpeg)
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1892.jpeg)
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1887.jpeg)
![Журналістика](/sites/default/files/inline-images/IMG_1885.jpeg)
Студенти спеціальності Журналістика