Перейти до основного вмісту

Студенти освітніх програм «Медіакомунікації та PR» та «Цифровий маркетинг» мали змогу поспілкуватися з Сергієм Шараєвським, режисером, сценаристом, директором продакшн-студії  «Правда PRO».

ЖурналістикаЖурналістикаЖурналістика


Спікер розповів про те, як правильно знімати рекламу, яка спрацює.

Студенти дізналися:

-чому рекламні відео часто можуть не спрацьовувати;

-як класифікують рекламні продукти;

-що спільного між рекламою і кіно.

ЖурналістикаЖурналістикаЖурналістикаЖурналістикаЖурналістикаЖурналістика


Також медіапрактик назвав головні «фішки» в рекламі, серед яких: ідея, ціль, бюджет, цільова аудиторія, договір та підготовка.

Наприкінці зустрічі лектор відповів на запитання студентів та дав корисні поради щодо реклами та її просування.

ЖурналістикаЖурналістикаЖурналістикаЖурналістикаЖурналістикаЖурналістикаЖурналістикаЖурналістикаЖурналістика


Студенти спеціальності Журналістика