Перейти до основного вмісту

Співпраця між Луцьким національним технічним університетом та Королівським технологічним університетом (KTH)  розпочалася з 2010 року, коли  за програмою Темпус IV у партнерстві з КТН було реалізовано 2 проекти -  ENGITEC та La MANCHE, за програмою Еразмус +  проект HEin4.0 та за програмою Swedish Institute - три проекти INTERTOOL, TALENT та TALENT4UA у (KTH).

тренінгтренінг

У  тижневому тренінгу «Підвищення якості вищої освіти», що проходив у межах проекту TALENT4UA («Strengthening PhD education in Ukraine for sustainable growth of academic careers»), який був організований Королівським технологічним інститутом взяли участь представники України, Азербайджану та Південної Африки.

Від України були представники Національного агентства забезпечення якості вищої освіти (голова Агентства - Андрій Бутенко та член агентства - професор кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва НУ “Львівська Політехніка”  Ігор Олексів), представники Луцького національного технічного університету (ректор - проф. Ірина Вахович, перший проректор доц. Надія Ковальчук та завідувач кафедри матеріалознавства доц. Микола Мельничук) та представники НУ “Львівська Політехніка” ( заступник директора з науково-педагогічної роботи  навчально-наукового інституту економіки і менеджменту, доцент кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва доц. Юрій Малиновський).

  • Перший день тренінгу був присвячений забезпеченню та підвищенню якості вищої освіти з висвітленням європейських, зокрема, шведських підходів та інституційних перспектив. Учасники обговорили ефективні практики та виклики, а також методологічні аспекти активного залучення академічної спільноти до впровадження. 
тренінг

  • Протягом другого дня тренінгу учасники обговорили концепцію сталого розвитку та систему вищої освіти, розглянувши політики, рамки, підходи та конкретні приклади окремих навчальних курсів та освітніх програм.  Значна частина заходу була зосереджена на необхідності впровадження підходів сталого розвитку у всіх сферах освітньої діяльності. Тренінги не обійшли увагою і питання цифровізації вищої освіти, а також переосмислення підходів до навчання інженерів.

  • Третій день тренінгу був присвячений питанням переосмислення інженерної  освіти в частині організації професійної практики та мотивації студентів, а також ознайомленню  з мережею CIDO, яка сьогодні об'єднує понад 200 закладів по всьому світу. Представники CIDO створили методику розробки навчальних програм, яка полягає  в інтеграції розвитку професійних компетентностей студентів з набуттям ними технічних знань протягом навчання.  
тренінг

  • Протягом четвертого дня учасники тренінгу розглядали питання професійної  мотивації викладача та якості викладання. Було розглянуто система освіти за третім освітньо-науковим рівнем “доктор філософії” (особливості взаємовідносин “науковий керівник -здобувач”, комунікація та міжкультурна комунікація, рівність та різноманітність, правила доброчесності).
  • Останній  день тренінгу був присвячений особливостям впливу студентів на навчальний процес, а також представленням візії «КТН - університет майбутнього».

Завершився інтенсивний тиждень підведенням підсумків та отриманням сертифікатів про участь. Зокрема, учасники заходів мали змогу ознайомитися із кампусом KTH та місцевою культурою.  

тренінгтренінг

Окрім участі у тренінгах та воркшопах за програмою, за ініціативою та сприяння представника міжнародного відділу КТН - Віктора Кордаса, команда ЛНТУ взяла участь у зустрічі з представником програми Шведського інституту Маркусом Боманом під час якої обговорили реалізацію проекту “TALENT4UA”, а також можливості для майбутніх спільних проектів з КТН.

Під час візиту було проведено перемовини з представниками офісу КТН з міжнародної мобільності та було узгоджено проект угоди між ЛНТУ та КТН, яка забезпечує можливість реалізації кредитної мобільності між університетами для здобувачів різних рівнів вищої освіти,а зокрема, стажування для аспірантів та працівників ЛНТУ у рамках програми Еразмус +. 

Результатом участі у тренінгах стали нові знання, досвід та чітка мотивація його впровадження у Луцькому національному технічному університеті.

тренінг