Перейти до основного вмісту

У Луцькому НТУ стартувала серія заходів великодньої творчості

Традиційно, напередодні Великодня, люди активно прибирають подвіря, наводять лад у домівках і готуються прикрашати оселю святковими композиціями. Дотримуються традицій і у Луцькому НТУ, щороку влаштовуючи толоки, майстер-класи  та благодійні ярмарки.

Серія великодніх заходів від факультету архітектури, будівництва та дизайну стартувала із виготовлення пасхальних віночків та композицій. До створення святкових прикрас долучилися студенти першого і другого курсів кафедри дизайну і графіки, на допомогу їм прийшли випускники-дизайнери Наталія Табун і Марія Гуменко-Вейда, які нині працюють у Технічному коледжі ЛНТУ.

Митці показали студентам основи роботи, починаючи від задуму та стилістики до оформлення композиції і роботи з різними метеріалами. Крім великодньої атрибутики, майстри виготовляли різні квіткові композиції, які будуть актуальними і навесні і влітку та зможуть прикрасити будь-який інтер’єр.

Уже завтра, 22 квітня, в ЛНТУ продовжиться великодній марафон, в рамках якого усі охочі зможуть доєднатися до майстер-класу із писанкарства.

«Ось така професійна великодня радість», - називає захід заступник декана ФАБД Ольга Приступа. За її словами, створені руками студентів великодні прикраси разом із писанками, планують продати під час благодійної ярмарки у четвер 29 квітня.

«Це можливість водночас ознайомитися з творчими роботами студентів кафедри дизайну і графіки та виручити кошти для благодійної місії. Студенти самі визначатимуться, кому спрямувати допомогу, чи дітям, позбавленим батьківського піклування, чи військовослужбовцям у зону бойових дій, тим самим подарувавши їм великодню радість», - додає Ольга Приступа.

Разом з тим, студенти-митці ЛНТУ працюють над створенням паперових журавликів за технікою оригамі. За словами співрозмовниці, це - універсальна композиція, адже птахи дуже символічні, вони дарують творчий політ, політ думки, нові ідеї та натхнення і, звичайно, теж несуть силу надії і радості.

Ілона Карпюк, відділ іміджу та промоції