Перейти до основного вмісту

24 травня в Луцькому національному технічному університеті на кафедрі маркетингу відбулася І Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій». В собі об’єднала провідних практиків, дослідників, науковців та здобувачів з України й Європи.

фото

У конференції взяли участь більше 100 учасників з різних університетів: Хмельницький національний університет, Рівненський державний гуманітарний університет, Державний торговельно-економічний університет, НУ «Києва-Могилянська академія», Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, ВНУ ім. Лесі Українки, НУ «Львівська політехніка» та ін.

конференціяконференція

Організатори щиро привітали учасників, висловили подяку всім присутнім за участь і підтримку, окреслили основні теми конференції та наголосили на значенні цифрових технологій у сучасному маркетинговому середовищі.

На засіданні відбулись секційні доповіді за п’ятьма напрямами:

Секція 1. Маркетинговий менеджмент: проблеми та перспективи розвитку в умовах становлення інформаційного суспільства.

Секція 2. Маркетинговий інструментарій у цифровій економіці.

Секція 3. Маркетинг сталого розвитку.

Секція 4. Міжнародний маркетинг в умовах інтеграції України в ЄС.

Секція 5. Сучасні інформаційні технології в галузях економіки.

З доповіддю виступив Błażej Prusak, Associate Professor, Head of Finance Department Gdańsk University of Technology на тему «Colour symbolism in finance perceived by financial experts». Він дослідив, як різні кольори впливають на сприйняття фінансової інформації та прийняття рішень експертами, підкресливши значення кольорових символів у фінансових звітах і документах.

Інтернет-маркетолог і керівник SMM-відділу компанії Inweb Марина Свіст, представила на конференції захоплюючу доповідь на тему «Тренди SMM». Вона розповіла про найсвіжіші тенденції в соціальних медіа, зокрема підкреслила важливість використання штучного інтелекту для створення персоналізованого контенту, який резонує з аудиторією.

конференціяконференціяконференція

Професор та виконуючий обов’язки завідувача кафедри економіки і маркетингу Національного університету «Львівська політехніка» Максим Безпарточний, у своїй доповіді «Маркетингові стратегії у контексті сталого розвитку» підкреслив важливість інтеграції принципів сталого розвитку в маркетингові стратегії сучасних компаній та детально розглянув, як екологічна відповідальність, соціальна справедливість та економічна стійкість можуть стати основою для побудови довгострокових конкурентних переваг.

Заступник директора з правових питань у компанії Publicis Groupe Ukraine Олена Андрієнко, виступила з цікавою доповіддю на тему «ШІ у маркетингу: правові орієнтири при використанні». Детально висвітлила питання використання штучного інтелекту у маркетингових стратегіях та наголосила на важливості дотримання правових норм і стандартів.

Олена поділилася практичними порадами щодо забезпечення відповідності діяльності компаній законодавчим вимогам у сфері ШІ, а також надала інформацію про потенційні ризики та вигоди, пов'язані з цими технологіями.

конференціяконференціяконференція

Випускник кафедри маркетингу, інтернет-маркетолог Микола Волочай поділився власним досвідом та детально охарактеризував ключові метрики ефективності інтернет-маркетингу.

Блогер та експерт з мислення Ірина Дяченко розповіла про проявлення експертності через особистий бренд і маркетингові стратегії, поділившись цінними порадами щодо побудови особистого бренду.

Засновник майстерні художнього скла «SHKLO» та голова громадської організації «Місто.кафе» Вадим Курилюк розповів про творення особистого бренду як лідера та важливість взаємодії з аудиторією для успішного розвитку. Обидва виступи наголошували на важливості особистого бренду та використанні маркетингових інструментів для досягнення успіху в сучасному світі.

Конференція стала місцем активного обміну досвідом, ідеями та новаторськими підходами у сфері маркетингу. Зокрема, нагадала учасникам про важливість постійного навчання та адаптації до швидкозмінюваного світу цифрових технологій.

конференціяконференціяконференціяконференціяконференціяконференція