Перейти до основного вмісту

Для студентів ЛНТУ оголосили конкурс на кращий логотип для комунального підприємства «ВОЛИНЬПРИРОДРЕСУРС». Ініціатором конкурсу став директор комунального підприємства із видобутку корисних копалин та розроблення кар'єрів «ВОЛИНЬПРИРОДРЕСУРС» Анатолій Капустюк, який мотивував молодь гідною грошовою винагородою за найкращий проект.

До сьогоднішнього дня студенти самостійно, у командах чи за підтримки наукових керівників мали можливість втілювати у реальність свої творчі фантазії, без будь-яких обмежень. Нині ж вони представили свої роботи на розгляд відбіркової комісії, до якої увійшли голова Волинської обласної ради Григорій Недопад, директор КП «Волиньприродресурс» Анатолій Капустюк, перший проректор ЛНТУ Надія Ковальчук та проректор  з НПР та досліджень Олена Лютак.

волиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурс

«Я рада вітати усіх конкурсантів на фінальній частині конкурсу. Від учасників та їхніх наукових керівників надійшло чимало пропозицій та креативних ідей, тим паче, що за кращий проект передбачається гарна винагорода і це також мотивує творити. Сподіваюся, ми побачимо той варіант, який стане найкращим», - зауважила Надія Ковальчук.

Соєю чергою, успішної презентації конкурсантам побажав голова Волинської облради Григорій Недопад, подякувавши ЛНТУ за підтримку ініціативи: «Ми маємо логотип області та міста, утім наше підприємство теж має себе гідно презентувати на загальнодержавному та міжнародному рівні і мати свою родзинку. Тому, бажаю успіхів учасникам конкурсу і нехай переможе найкраща робота».

волиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурс

Анатолій Капустюк висловив великі сподівання щодо демонстрації унікальних та цікавих проектів: «Насправді, я маю великі очікування, адже ми дали можливість втілювати будь-які ваші фантазії без обмежень. Звичайно, ми обиратимемо найкращі рішення, які допоможуть нам презентувати наше підприємство і зрозуміти, як ви самі його бачите».

волиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурс

Примітно, що серед конкурсантів є студенти як першого курсу, так і старші здобувачі освіти, які мають більший досвід, а також усі вони представляють різні освітні напрями та факультети. Молодь використовувала абсолютно різні підходи у виконанні своїх проектів, за основу брали різноманітні техніки та залучали навіть штучний інтелект, впевнено їх презентували та відстоювали, розповідали про сенси, закладені у роботах. Водночас, студенти демонстрували способи використання логотипів на мокапах і підтверджували готовність продовжувати співпрацю із підприємством, частково анонсуючи майбутню брендову стратегію.

волиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурс

Так, члени відбіркової комісії ознайомилися з усіма проектами й детально оглядатимуть їхню концепцію впродовж тижня. Наступна зустріч зі здобувачами стане вирішальною у конкурсі, адже саме тоді будуть оголошені імена переможців.

Нагадаємо, аби заохотити молодь до плідної, цікавої та креативної роботи, Анатолій Капустюк оголосив суму грошової винагороди для переможців конкурсу і вона сягає 10 тисяч гривень. Більше того, студенти, які презентують найкращий логотип, зможуть продовжити співпрацю із КП «Волиньприродресурс», працюючи над створенням брендбуку підприємства та реалізацією брендингової  стратегії.

волиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурсволиньприродресурс