Перейти до основного вмісту

Академічна доброчесніть є принципом навчальної та наукової діяльності здобувачів освіти та науково-педагогічного персоналу ЛНТУ, зокрема й кафедри цифрових освітніх технологій.

Формування навиків доброчесної освітньої діяльності проводиться викладачами практично при викладанні усіх загальних та професійно спрямованих дисциплін. Особлива увага на цю тему звертається при вивченні основ наукових досліджень бакалаврами і методології наукових досліджень магістрами, а також засобами неформальної освіти.

Доброчесність

10 жовтня відбулася лекція для студентів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» та «Середня освіта. Інформатика» про основні принципи академічної доброчесності з провідним фахівцем відділу забезпечення якості освітнього процесу, ліцензування та акредитації – доцентом Мирославою Купирою. Гібридний формат дозволив об’єднати здобувачів освіти та викладачів кафедри в університетській та віртуальній аудиторії. Завдяки цифровим технологіям участь у лекції змогли взяти також і магістри другого року навчання, які проходять технологічну практику в установах Волинської області.

Доброчесність


Важливе місце в лекції-дискусії було відведене розкриттю основних видів порушення академічної доброчесності відповідно до Закону України «Про вищу освіту». Розглянуті та обговорені такі поняття, як академічний плагіат, самоплагіат, контрактне виконання завдань, списування, фабрикація, тиск, рерайт, перекручування, непрозоре оцінювання, фальсифікація та хабарництво.

ДоброчесністьДоброчесність


Актуальність теми академічної доброчесності демонструють також отримані здобувачами освіти сертифікати про проходження курсу на платформі Прометеус. Отримані кредити будуть зараховані при оцінюванні дисципліни «Методологія наукових досліджень» магістрів першого року навчання, а знання застосовані при виконанні кваліфікаційної роботи і у майбутній викладацькій діяльності.

ДоброчесністьДоброчесністьДоброчесність


Кафедра ЦОТ