Перейти до основного вмісту

Креативна агенція «PaRtyzan» відчинила двері у світ реклами для студентів факультету архітектури, будівництва та дизайну ЛНТУ.

Офіс студії розташований на початку пішохідної частини вулиці Лесі Українки і вже став точкою контактів міста Луцька. За великими прозорими фасадними вікнами відбувається магія творення нових рекламних концептів, які реалізуються в Україні та поза її межами. Агенція «PaRtyzan» допомагає таким брендам як «Сім-23», «Рукавичка», «Econom Class», «JASMINE», «Забіяка» створювати та працювати зі своїм образом, комунікаційними матеріалами.

дизайндизайн

Інтер’єр «PaRtyzan» вражає дизайном кожного квадратного метра, робочий простір – атмосферністю, персонал – професійністю та колективною згуртованістю і натхненням. Робочий простір організований за принципом «оpen space», що якнайкраще відтворює відкритість агенції до нових ідей, проектів, комунікацій та колаборацій.

Знайомив із нестандартними та ефективними «партизанськими» стратегіями бізнесу Микола Жичук, директор з маркетингу, експерт українського видання Forbes, підприємець та фахівець з маркетингу.

Презентація відбувалась у креативному івент-просторі, облаштованому повноцінною акустикою та системами освітлення. Такий дизайнерський підхід 5s, базований на глибокому знанні сенсорної перцепції людини, створює підґрунтя для ефективного сприйняття інформації. А інформація насправді була дуже цікавою.

дизайндизайн

Микола Жичук розповів про напрямки діяльності студії «PaRtyzan», особливості розробки дизайну, стратегії брендів та рітейл-концепти. Вдало підібраний ілюстративний ряд захопив увагу, оскільки рекламний візуал проектів «PaRtyzan» знайомий усім пересічним жителям міста, а для дизайнерів є взірцевим.

Маркетинг-директор презентував підхід до створення бренду «Luchan» як приклад ефективної «партизанської» стратегії. Креативність «PaRtyzan», адаптивний дизайн, рекламний інструментарій забезпечив конкурентний успіх виробника та дистриб’ютора пива «Luchan» на ринку.

Студентів-дизайнерів цікавили питання, як правильно обрати канали комунікації та визначити точки контакту зі споживачем.

дизайндизайн

Микола Жичук представив рекламні продукти, сервіс, комунікації через позиціонування бренду як релігії. Таке нестандартне бачення, а також провадження міжнародних стандартів бізнесу, чітке дотримання «PaRtyzan» законодавства із права інтелектуальної власності забезпечує довгострокові партнерські взаємини агенції із кожним клієнтом.

Декан факультету Олександр Андрійчук, в.о. завідувача кафедри Оксана Пасічник, гарант ОП Юлія Бондарчук обговорили подальше співробітництво із стейкхолдером. Пріоритетними визначили фахові вміння працювати у спеціальних графічних програмах, творчо та конструктивно мислити у контексті концептуального проектування, розуміти глобальні тренди. Це забезпечить підвищення професійності здобувачів вищої освіти спеціальності 022 Дизайн.

дизайндизайндизайн

Заступник декана ФАБД Ольга Приступа