Перейти до основного вмісту

Коли наука і теорія сприймаються легко і цікаво? Відповідь проста і очевидна – коли її розповідають практики, супроводжуючи свою розповідь цікавими кейсами, в розв’язані яких вони безпосередньо брали участь, адже інсайди – це завжди про секрети, які так і кортить дізнатися більше!

Саме так креативно, пізнавально та демократично проходять усі зустрічі студентів-маркетологів з Миколою Жичуком, досвідченим маркетологом, цікавим спікером та надійним стейкхолдер – партнером кафедри маркетингу.

маркетинг

1 грудня в офісі рекламної агенції PaRtyzan, у якій Микола Жичук є маркетинг-директором, відбулося засідання студентського наукового гуртка «Формування та реалізація маркетингової політики підприємств на ринку товарів та послуг». В засіданні взяли участь здобувачі освітніх програм Маркетинг та Цифровий маркетинг, керівник наукового гуртка Олег Ковальчук та доцент кафедри маркетингу Ольга Бойко.

На зустрічі Микола Жичук на основі численних практичних кейсів, які реалізовувало агентство, поділився секретами «партизанського» брендингу. Маємо відмітити, що рішення, про які йшлося у розповіді - справді креативні, цікаві, ефективні та викликали жвавий інтерес в аудиторії.

маркетингмаркетингмаркетинг

Окремим блоком була сесія запитань та дискусій, під час якої було обговорено актуальні питання розвитку маркетингу та компетенцій сучасного маркетолога, які необхідні для успішної професійної реалізації.

Дякуємо Миколі Жичуку та агенції PaRtyzan за цікаву і змістовну зустріч!

Запрошуємо до співпраці маркетологів – практиків! Ми, маркетологи ЛНТУ, уважні слухачі, цікаві та креативні співбесідники!

маркетингмаркетингмаркетинг

Олег Ковальчук, кафедра маркетингу