Перейти до основного вмісту

В ЛНТУ продовжується формат «живої бібліотеки». Сьогодні сторінки власної діяльності відкрила відома луцька блогерка, інфлюенсерка та випускниця ЛНТУ Анастасія Балабаш.

Жива бібліотека

Жива бібліотека – нестандартний формат спілкування студентів із запрошеними спікерами, під час якого молодь має усі шанси особисто познайомитися із відомими людьми і професіоналами своєї справи, поставити найрізноманітніші запитання і почерпнути максимум корисних лайфхаків щодо успішної самореалізації.

Анастасія Балабаш розповіла студентам про те, як навчалася на логіста, але пов’язала своє життя із блогерством, а відтак розповіла секрети створення успішного блогу, поділилася кейсами як стати інфлюенсером і вказала на методи просування продажів через блог.

Жива бібліотекаЖива бібліотекаЖива бібліотека


17,6К підписників в Інстаграмі і це лише початок… Як допомагає розвиватися брендам і як працює сфера просування та СММ було цікаво почути кожному присутньому на зустрічі, незалежно від професійного спрямування.

«У сфері блогінгу я три роки і нині працюю з відомими компаніями і брендами Луцька. Крім того, я є амбасадором багатьох компаній, працюю з українськими брендами і налаштовую співпрацю з іноземними», - каже Анастасія.

Жива бібліотекаЖива бібліотекаЖива бібліотека


Певної формули щодо створення успішного блогу немає, - розповідає дівчина, але наголошує, що головне – любити свою справу і бути щирим із аудиторією.

«Аудиторія відчуває все, особливо нещирість. Кожен може стати блогером, особливо, якщо будуть щирі рекомендації», - каже лідерка думок.

Жива бібліотекаЖива бібліотекаЖива бібліотекаЖива бібліотека


Вона поділилася порадами щодо створення успішного блогу. Серед усього, вагомий вплив має візуальна картинка, важливо подавати інформацію щиро, чітко та яскраво, аби вона краще сприймалася людьми.

«Щоб про тебе дізналися потрібно співпрацювати з людьми, з брендами. Якщо ти стаєш амбасадором певної компанії, то не можеш користуватися іншими брендами, адже це підриває авторитет компанії, яку ти представляєш. Зараз сторінки блогерів – це хороша платформа для продажів, вдалий спосіб показати свій продукт», - додає Анастасія Балабаш.

Жива бібліотекаЖива бібліотекаЖива бібліотека


Окремо спікерка розповіла про особливості ведення блогів в часи війни, адже ця платформа дозволяє вести активну волонтерську діяльність і допомагати військовим та людям, які потребують підтримки.

«Я  буду продовжувати використовувати блог як допомогу і закликаю усіх долучатися», - зауважує блогерка.

Водночас, Анастасія додає, що успішна реклама потребує фінансових затрат і на це варто зважати для того, аби забезпечити органічний ріст аудиторії та охоплень. В цьому ж контексті варто розуміти, що блогерство – це не легкі гроші, адже створення контенту та ефективна діяльність потребує максимальної затрати часу і сил, це щоденна посилена робота.

Жива бібліотекаЖива бібліотекаЖива бібліотекаЖива бібліотекаЖива бібліотека


Впродовж спілкування, студенти мали можливість поставити будь-які запитання, які їх цікавили, і приємно, що аудиторія дійсно проявила цікавість та активність.
Тож на завершення зустрічі для студентів провели «блогерський» розіграш і найкреативніший його учасник отримає подарунок.