Перейти до основного вмісту

ПРОТОКОЛ

ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ

ЛУЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНО ТЕХНІЧОГО УНІВЕРСИТЕТУ

(ЛНТУ)

                                                                                                                                   Код ЄДРПОУ 05477296

«20 січня» 2022р.

№ 40

«Луцьк»

Щодо прийняття рішення

уповноваженою особою

Порядок денний:

Про прийняття рішення та обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі дрова твердої породи, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Під час розгляду порядку денного:

Відповідно до статей 4 та 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі — Закон), постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Вченої ради Луцького національного технічного університету від 29.12.2021 р. № 701,  та з метою прийняття рішення та обґрунтування закупівлі за предметом закупівлі дрова твердої породи  код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономіки від 23.12.2015 № 1749 (далі — ДК 021:2015),  03410000-7 Деревинашляхом проведення спрощеної процедури закупівлі.

                Відповідно до службової записки директора спорткомплексу ЛНТУ Володимира СІЛЬМАХИ від 11.01.2022 року для безперебійного функціонування спорткомплексу необхідно закупити дрова.  

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Луцький національний технічний університет, що розташований за адресою м. Луцьк, вул. Львівська, буд. 75, код ЄДРПОУ 05477296, категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником  та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі: ДК021-2015-03410000-7 Деревина (дрова твердої породи)

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2022-01-20-004128-b

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 150000,00 грн. з ПДВ (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на дрова твердих порід, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель, проводились ринкові консультації.

Розмір бюджетного призначення: 150000,00 грн. з ПДВ (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) згідно з кошторисним призначенням.

Обґрунтування технічних характеристик:

Кругляк твердої породи 100 м3:

•              Товщина, см – не менше 17;

•              Відповідність стандартам - ГОСТ 3243-88 Дрова. Технічні умови;

•              Вимоги до транспортування (доставки) – автотранспортом;

•              Допустимість наявності кори і сучків - допускається наявність кори;

•              Вимоги до групи порід – дрова твердої породи

•              Вимоги до однорідності - змішані відповідної групи порід.

*Доставка товару входить в очікувану вартість закупівлі!

* поставка товару згідно заявки замовника до 31.12.2022 року.

Уповноважено особа,

Начальник відділу публічних закупівель                                                           Тетяна СІБІЛЬОВА

та постачання

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі Робіт Реконструкція учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м.Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області)

  розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:  Луцький національний технічний університет, що розташований за адресою м. Луцьк, вул. Львівська, буд. 75, код ЄДРПОУ 05477296, заклад вищої освіти.

Луцьким національним технічним університетом (надалі – Замовник) реалізується проект регіонального розвитку «Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області» Програми підтримки секторальної політики.

Замовник здійснює закупівлю з метою проведення робіт по реконструкції учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м.Луцьк. Проектом реконструкції передбачено проведення робіт з метою функціонування сучасного SMART Volyn Hub. В рамках виконання договору будуть проведені демонтажні роботи, заміна вікон та дверей, ремонт аудиторій, коридорів та санітарних кімнат, опоряджування фасаду, влаштування системи «тепла підлога», систем водопостачання та каналізаціїсистеми пожежної сигналізації, монтаж ліфту.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником  та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі: реконструкція учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м.Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області)

ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2022-01-05-005254-с

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:                                    73 293 860,20 грн. з ПДВ, розрахована  на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості реконструкції (кошторисна документація)

Розмір бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений на підставі розробленої проектно-кошторисної документації та складає 73 293 860,20 грн. з ПДВ (сімдесят три мільйони двісті дев’яносто три тисячі вісімсот шістдесят  гривень 20 копійок)

Обґрунтування технічних характеристик.

Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно- кошторисної документації.

 Термін постачання - з дати укладання договору по 31.12.2024 р.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є роботи по реконструкції учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м.Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області)

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі

Здійснення технічного нагляду по об’єкту будівництва: «Реконструкція учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м. Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області.

 розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:  Учбово-лабораторний корпус луцького національного технічного університету, що розташований за адресою м. Луцьк, вул. Даньшина, буд. 10, код ЄДРПОУ 05477296, категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Замовник здійснює закупівлю з метою проведення робіт по благоустрою прилеглої до власної будівлі території, надаючи їй більш привабливий зовнішній вигляд.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником  та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі: ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-12-29-004656-b

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1 032 879,00 грн. з ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель, проводились ринкові консультації.

Розмір бюджетного призначення: складає 1 032 879,00 грн. з ПДВ (один мільйон тридцять дві тисячі вісімсот сімдесят дев’ять гривень, 00 копійок) згідно з кошторисним призначенням.

Обґрунтування технічних характеристик.

Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно- кошторисної документації.

Термін постачання - з дати укладання договору по 31.12.2023 р.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є роботи по здійсненню технічного нагляду по об’єкту будівництва: «Реконструкція учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м. Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області.

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі Товарів – «Електрична енергія»

 

 розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Луцький національний технічний університет, що розташований за адресою м. Луцьк, вул. Львівська, буд. 75, код ЄДРПОУ 05477296, категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Замовник здійснює закупівлю Товарів «Електричної енергії» з метою забезпечення постачання електричної енергії.

 

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником  та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі: Теплова енергія ДК ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія

 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-12-17-003977-b

 

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 3 300 000, 00 грн. з ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель, проводились ринкові консультації.

Розмір бюджетного призначення: складає 3 300 000, 00 грн. з ПДВ (три мільйони триста тисяч гривень 00 копійок) згідно з кошторисним призначенням.

Обґрунтування технічних характеристик.

Товари з постачання електричної енергії повинні пройти повірку та відповідати вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», Закону України «Про ринок електричної енергії» показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та іншим нормативно – правовим актам, що містять вимоги до таких засобів вимірювальної техніки.

 

Термін постачання - з дати укладання договору по 31.12.2021 р.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є товари – «Електрична енергія».

Забезпечення дотримання вимог безпеки праці, пожежної безпеки, санітарних норм та правил внутрішнього порядку.

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі Послуг – «Поточний ремонт коридору на першому поверсі та сходової клітки головного корпусу ЛНТУ по вул. Львівській, 75 в м. Луцьку»

 

 розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:  Учбово-лабораторний корпус Луцького національного технічного університету, що розташований за адресою м. Луцьк, вул. Потебні, буд. 56, код ЄДРПОУ 05477296, категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Замовник здійснює закупівлю послуг з поточного ремонту з метою організації відповідних умов праці та забезпечення невідкладних потреб.

 

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником  та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі:  

ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт

 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-12-14-006736-а

 

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
321 756,00 грн. без ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель, проводились ринкові консультації.

Розмір бюджетного призначення:  складає 321 756,00 грн. без ПДВ (триста двадцять одна тисяча сімсот п’ятдесят шість гривень 00 копійок) згідно з кошторисним призначенням.

Обґрунтування технічних характеристик.

Усі послуги повинні бути виконані з дотриманням правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці та промислової безпеки у будівництві (при реконструкції, що передбачене закупівлею), гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, зокрема, національним стандартам ДСТУ.

Усі послуги повинні бути виконані якісно та в повному обсязі.

Термін постачання - з дати укладання договору по 31.12.2021 р.

 

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є послуги з поточного ремонту коридору на першому поверсі та сходової клітки головного корпусу ЛНТУ по вул. Львівській, 75 в м. Луцьку.

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі Робіт Реконструкція учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м.Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області)

  розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:  Луцький національний технічний університет, що розташований за адресою м. Луцьк, вул. Львівська, буд. 75, код ЄДРПОУ 05477296, заклад вищої освіти.

Луцьким національним технічним університетом (надалі – Замовник) реалізується проект регіонального розвитку «Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області» Програми підтримки секторальної політики.

Замовник здійснює закупівлю з метою проведення робіт по реконструкції учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м.Луцьк. Проектом реконструкції передбачено проведення робіт з метою функціонування сучасного SMART Volyn Hub. В рамках виконання договору будуть проведені демонтажні роботи, заміна вікон та дверей, ремонт аудиторій, коридорів та санітарних кімнат, опоряджування фасаду, влаштування системи «тепла підлога», систем водопостачання та каналізаціїсистеми пожежної сигналізації, монтаж ліфту.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником  та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі: реконструкція учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м.Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області)

ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-12-11-000519-a

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:                                    73 293 860,20 грн. з ПДВ, розрахована  на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості реконструкції (кошторисна документація)

Розмір бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений на підставі розробленої проектно-кошторисної документації та складає 73 293 860,20 грн. з ПДВ (сімдесят три мільйони двісті дев’яносто три тисячі вісімсот шістдесят  гривень 20 копійок)

Обґрунтування технічних характеристик.

Технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно- кошторисної документації.

 Термін постачання - з дати укладання договору по 31.12.2024 р.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є роботи по реконструкції учбово-лабораторного корпусу ЛНТУ на вул. Даньшина, 10 м.Луцьк (Створення SMART Volyn Hub як об’єкта інноваційної інфраструктури у Волинській області)

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі Товарів – «Електрична енергія»

 розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:  Луцький національний технічний університет, що розташований за адресою м. Луцьк, вул. Львівська, буд. 75, код ЄДРПОУ 05477296, категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником  та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі: Електрична енергія з розподілом

 ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-12-03-005665-а

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 265 898,85 грн. з ПДВ

Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Законом встановлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
23.06.2021 року ЛНТУ оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю електричної енергії за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія для потреб ЛНТУ на 2021 рік, ідентифікатором закупівлі UA-2021-06-23-007039-c. За результатом вищезгаданої процедури закупівлі переможцем визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут". 28.07.2021 року між ЛНТУ та Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут" укладено Договір №23-21/475/158-ЗУ на постачання електричної енергії з розподілом. Станом на 23.11.2021 року від Товариства з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут" на адресу ЛНТУ надійшов лист щодо розірвання Договору у зв’язку з стрімким підвищенням ціни електричної енергії. З підстав наведених вище, та враховуючи особливі економічні обставини в частині зростання ціни на електричну енергію, що підтверджується даними з сайту ДП «Оператор ринку», Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут", як постачальник, позбавлений можливості забезпечити виконання зобов’язань в частині поставки електричної енергії ЛНТУ, за раніше зафіксованою ціною в Договорі та ініціює розірвання Договору.
Зважаючи на вищевикладене, у Замовника наявні підстави для закупівлі електричної енергії у грудні 2021 році шляхом застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника.

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Волиньелектрозбут"

 

Розмір бюджетного призначення: 265 898,85 грн. з ПДВ (двісті шістдесят п’ять гривень вісімсот дев’яносто вісім гривень  85 копійок) згідно з кошторисним призначенням.

Обґрунтування технічних характеристик.

Товари з постачання електричної енергії повинні пройти повірку та відповідати вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», Закону України «Про ринок електричної енергії» показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та іншим нормативно – правовим актам, що містять вимоги до таких засобів вимірювальної техніки.

Термін постачання - з дати укладання договору по 31.12.2021 р.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є товари – «Електрична енергія з розподілом». 46998.79 Кіловат-година

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі Товарів – «Світлодіодні панелі з рамкою для можливості накладного монтажу (панель+рамка)».

 розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:  Луцький національний технічний університет, що розташований за адресою м. Луцьк, вул. Львівська, буд. 75, код ЄДРПОУ 05477296, категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Замовник здійснює закупівлю світлодіодних панель з метою освітлення Університету.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником  та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі:          

ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура.

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-11-25-004942-b

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 105 300, 00 грн. з ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель, проводились ринкові консультації.

Розмір бюджетного призначення: складає 105 300, 00 грн. з ПДВ ( сто п’ять тисяч триста гривень 00 копійок) згідно з кошторисним призначенням.

Обґрунтування технічних характеристик.

Товар повинен бути новим, таким що не був в експлуатації. Товар має бути не пошкоджений, упаковка повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару і захищати товари від псування під час перевезення (доставки) та зберігання.

Термін постачання - з дати укладання договору по 31.12.2021 р.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є товари – «Світлодіодні панелі з рамкою для можливості накладного монтажу (панель+рамка)». (100 штук).

Якість товару повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами.

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі Товарів – «Вікна та двері»

 розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:  Луцький національний технічний університет, що розташований за адресою м. Луцьк, вул. Львівська, буд. 75, код ЄДРПОУ 05477296, категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Замовник здійснює закупівлю Товарів «Вікна та двері» з метою облаштування та поліпшення умов університету.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником  та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі:

ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-11-25-001148-b

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1 050 000,00 грн. з ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель, проводились ринкові консультації.

Розмір бюджетного призначення: складає 1 050 000,00грн. з ПДВ (один мільйон п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) згідно з кошторисним призначенням.

Обґрунтування технічних характеристик.

Усі технічні вимоги повинні бути виконані якісно та в повному обсязі.

Якість товару повинна відповідати вимогам, встановленими загальнообов’язковими на території України нормами і правилами.

Термін постачання - з дати укладання договору по 31.12.2021 р.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є товари – «Вікна та двері».

Вікна – 23 штуки.

Двері - 75 штуки.

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі Товарів – «Світлодіодні панелі з рамкою для можливості накладного монтажу (панель+рамка)».

 розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:  Луцький національний технічний університет, що розташований за адресою м. Луцьк, вул. Львівська, буд. 75, код ЄДРПОУ 05477296, категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Замовник здійснює закупівлю світлодіодних панель з метою освітлення Університету.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником  та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі:          

ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура.

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-11-25-004942-b

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 105 300, 00 грн. з ПДВ. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель, проводились ринкові консультації.

Розмір бюджетного призначення: складає 105 300, 00 грн. з ПДВ ( сто п’ять тисяч триста гривень 00 копійок) згідно з кошторисним призначенням.

Обґрунтування технічних характеристик.

Товар повинен бути новим, таким що не був в експлуатації. Товар має бути не пошкоджений, упаковка повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару і захищати товари від псування під час перевезення (доставки) та зберігання.

Термін постачання - з дати укладання договору по 31.12.2021 р.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є товари – «Світлодіодні панелі з рамкою для можливості накладного монтажу (панель+рамка)». (100 штук).

Якість товару повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами.