Перейти до основного вмісту

УХВАЛА
вченої ради Луцького НТУ
від 4 червня 2020 року
з питання «Діяльність та перспективи розвитку факультету екології, туризму та електроінженерії»

 

Заслухавши та обговоривши звіт декана ФЕТЕ доцВ. Волинця та довідку комісії з даного питання, вчена рада відзначає, що колектив факультету екології, туризму та електроінженерії та декан зокрема, проводять активну роботу щодо забезпечення якості освітнього процесу, ведення необхідної звітної документації та покращення матеріально-технічного забезпечення кафедр факультету.

Уся документація на впровадження освітньої діяльності кафедр факультету наявна та не вичерпала строку дії.

Документація, загалом, ведеться відповідно до встановлених вимог та відповідних затверджених форм, але було виявлено ряд недоліків, а саме:

- не уся документація, яка ведеться на кафедрах та у деканаті факультету, оформлена належним чином;

- не всіма викладачами дотримуються нові вимоги щодо оформлення  робочих навчальних програм;

         - не приведена у відповідність документація щодо наукової та міжнародної діяльності на кафедрах факультету;

         - низька активність кафедр факультету з укладання договорів про співпрацю з закордонними та українськими університетами-партнерами;

- недостатня студентська та викладацька мобільність на факультеті;

- недостатня кількість публікацій в наукометричних базах даних Scopus і WoS;

         - недостатня кількість госпдоговірної дослідницької роботи і, відповідно, надходжень коштів за результатами їх виконання.

Вчена рада УХВАЛИЛА:

1. Стан діяльності факультету екології, туризму та електроінженерії Луцького НТУ за звітний період вважати задовільним.

2. Привести у відповідність документацію на кафедрах факультету, що стосується навчального процесу:

- неухильно дотримуватися чинного законодавства та Інструкції з діловодства у Луцькому НТУ;

Відповідальні: декан ФЕТЕ, завідувачі кафедр

Термін: постійно

         3. Привести у відповідність усю необхідну документацію щодо наукової та міжнародної діяльності на кафедрах факультету та активізувати міжнародну діяльність вцілому:

- академічну мобільність студентів;

- навчання студентів за програмою «подвійного диплома»;

- збільшити кількість наукових міжнародних стажувань науково-педагогічними працівниками.

Відповідальні: декан ФЕТЕ, завідувачі кафедр

Термін: постійно

4. Вченій раді факультету оформлення документації вченої ради факультету здійснювати відповідно до «Методичних матеріалів з діловодства секретарям вчених рад факультетів».

Відповідальні: голова ради ФЕТЕ, секретар вченої ради

Термін: постійно

5.     З усіх планових питань, що розглядаються на вченій раді факультету, приймати ухвали з зазначенням відповідальних та термінів виконання, на які видавати розпорядження декана.

Відповідальні: голова вченої ради факультету, секретар ради

Термін: постійно

6.     Останнім пунктом в ухвалі вченої ради вказувати дату контрольного її заслуховування (виконання прийнятих рішень).

Відповідальні: голова комісії з підготовки питання (ухвали), секретар ради

Термін: постійно

7.     На засіданнях вченої ради факультету розглядати питання які рекомендує на обговорення вченим радам факультетів вчена рада університету, що відображати в протоколах.

Відповідальні: голова вченої ради факультету, секретар ради

Термін: постійно

8.     Протоколи засідань вченої ради факультету оформляти та формувати відповідно до вимог діловодства, зокрема, докладати усі відповідні документи (доповіді, довідки, інформації, витяги із засідань кафедр тощо).

Відповідальні: секретар ради

Термін: постійно

9. З метою отримання державного фінансування, підвищення рейтингу науково-педагогічним працівникам факультету, в т. ч. і молодим вченим, брати участь у конкурсах наукових робіт, що фінансуються з державного бюджету, та збільшити кількість публікацій в наукометричних базах даних Scopus і WoS.

Відповідальні: декан ФЕТЕ, завідувачі кафедр

Термін: постійно

10. Збільшити кількість наукових лабораторій за напрямками діяльності кафедр і кількість госпдоговорів, а також обсяги надходжень коштів за результатами їх виконання.

Відповідальні: декан та заступник декана ФЕТЕ з наукової роботи,

завідувачі кафедр

Термін: постійно

 

11.Здійснит и моніторинг гарантів освітніх програм на предмет їх відповідності  Ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності.

Відповідальні: декан та заступник декана ФЕТЕ, завідувачі кафедр

Термін: до 1.07.2020

12.                       Переглянути та привести у відповідність до законодавчих вимог групи забезпечення освітніх програм щодо відповідності кваліфікації відповідно до спеціальностей, підтверджену документом про освіту чи науковий ступінь із відповідної спеціальності або підтверджену науковою, науково-педагогічною, педагогічною чи іншою професійною діяльністю за відповідною спеціальністю за не менш як сімома видами чи результатами, переліченими в пункті 30 чинних Ліцензійних умов.

Відповідальні: декан та заступник декана ФЕТЕ з наукової роботи, завідувачі кафедр, гаранти

Термін: до 1.07.2020

13.                       Здійснити моніторинг цілей та програмних результатів навчань на освітніх програмах, які відбивають тенденції розвитку спеціальностей та ринку праці, враховуючи галузевий та регіональний контекст.

Відповідальні: декан та заступник декана ФЕТЕ з наукової роботи, завідувачі кафедр, гаранти

Термін: до 1.07.2020

14. Активізувати популяризацію спеціальностей і освітніх програм серед вступників та успішно провести вступну кампанію в 2020 р., забезпечити необхідний приріст студентів на усі спеціальності факультету.

Відповідальні: декан ФЕТЕ, завідувачі кафедр

Термін: відповідно до Умов та Правил прийому

 

15Звіт про виконання ухвали заслухати на засіданні вченої ради університету в квітня 2021 року.

         Відповідальна: учений секретар доц. А. Земко

 

Голова вченої ради

ректор, професор                                                                    П.П. Савчук

 

Учений секретар,

доцент                                                                                     А.М. Земко