Перейти до основного вмісту

Актуальні проблеми маркетингового менеджменту, - у Луцькому НТУ відбулася міжнародна конференція

На факультеті бізнесу Луцького НТУ відбулася VI Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих науковців «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки».

Із вітальним словом до учасників конференції звернулася завідувач кафедри «Маркетингу» Луцького НТУ Валентина Морохова: «Ми запрошуємо до себе найкращих студентів, які є патріотами маркетингу, які спроможні щось робити в маркетингу. На цей захід запрошені і науковці і практики, а залучення студентів до наукової роботи є одним із пріоритетних напрямків діяльності нашого університету. Проведення конференцій - це хороша нагода поділитися досягненнями, обговорити проблеми, які є в маркетинговому менеджменті. До організації нашого заходу долучилися закордонні заклади вищої освіти, надійшли матеріали практично з усіх регіонів України, тому хочу побажати усім учасникам конференції плідної роботи та нових здобутків».

Згодом до слова запросили проректора із науково-педагогічної роботи Сергія Шимчука, який зазначив, що проблеми маркетингового менеджменту є дуже актуальними у сьогоденні.

«Мені надзвичайно приємно усіх вітати в стінах Луцького НТУ, на кафедрі маркетингу та на факультеті бізнесу. Проблеми маркетингового менеджменту насправді є дуже актуальними. Виробити продукт надзвичайно складно, виробити якісний продукт – ще складніше, а знайти потенціал, просунути йогона ринку, вдало продати і забезпечити ефективне управління цього процесу - це уже мистецтво. Нині тут зібралися саметі  люди, які дотичні до цихпроцесів. Конференції, які проводяться на факультеті бізнесу і на кафедрі маркетингу є одними із найбільш якісних, адже у них тісно поєднана співпраця між практиками, науковцями та студентами і це дає надію, що є майбутнє і нашого університету і того, що наука буде розвиватися, йти в ногу з часом й вирішувати проблеми виробництва. Хочу побажати, щоб ваші доповіді, статті, наукові напрацювання мали подальше продовження і практичну реалізацію. У когось реалізація буде у вигляді захистів магістерських, кандидатських чи докторських дисертацій, можливо успішних наукових та інноваційних проектах, у когось це буде ефективне впровадження виробництва, тому я бажаю усім успіху і приємного проводження часу у колі однодумців»,  - зазначив проректор.

Привітала учасників конференції декан факультету бізнесу Надія Хвищун: «Надзвичайно приємно говорити сьогодні про те, що на кафедрі маркетингу уже вшосте відбувається конференція, присвячена аспектам менеджменту в управлінні інноваційного розвитку регіону. Проте ще більш приємно сказати, що вдруге кафедра маркетингу переорієнтувала свої наукові дослідження у більш актуальні тематики, те, без чого сьогодні бізнес не може розвиватися. Минулого року ми заслуховували цікаві доповіді практиків, про які студенти досі згадують. Ви сьогодні почуєте виступи по бренду, по SММ-маркетингу, репутаційному маркетингу, ви - студенти і у вас є надзвичайна можливість поставити практикам питання, відчути, що таке маркетинг не через теорію, а на практиці. А нашим гостям я бажаю почерпнути цікаве від доповідей студентів, можливо знайти собі працівників. Я впевнена у тому, що все, що сьогодні буде відбуватися – це поєднання теорії і практики на найвищому рівні. Бажаюусім провести цікаво і продуктивно час з бажанням до розвитку і самовдосконалення».

Серед учасників конференції були й відомі маркетологи, фахівці в SMM-просуванні та керівники інтернет-магазинів. Вони поділилися досвідом ведення маркетингової стратегії на підприємствах, перевагами використання інтернет-ресурсів та соціальних мереж для просування товару та послуг, а також рекламними ходами, що дозволяють популяризувати компанію.

Так, про брендинг та бренд розповів спеціаліст з партизанського маркетингу рекламної агенції PaRtyzan Микола Жичук. Він навів приклади успішної маркетингової кампанії у світі, в Україні, зокрема в Луцьку: «Маркетинг – це галузь, яка сьогодні дуже активно й швидко розвивається і якщо ви обрали цю професію, то зробили правильний вибір, це дуже класна та інноваційна штука. Ми усі з вами живемо в світі брендів. Нині це поняття стосується не просто торгової марки чи логотипу, а набагато ширше, тож сьогодні говоритимемо про бренд».

Отож, спікер розповів про створення ринків, розвиток брендів, еволюцію логотипів тощо. Поділився сучасними тенденціями у світі маркетингу та дав кілька ефективних порад, аби зробити бренд популярним та затребуваним.

Потому із власною презентацією виступив керівник інтернет-магазину мережі «Наш край» Антон Кондратенко. Він розповів про Omni-channel в рітейлі як новий тренд клієнтського сервісу. Натомість SMM-спеціаліст Ірина Гаранчевська поділилася основними складовими просування бізнесу у соціальних мережах. Вона звернула особливу увагуна популярну мережу Instagram та розповіла, як ефективно її використовувати, аби зробити свій бізнес вдалим та прибутковим. «Соціальні мережі важливі не лише для бізнесу та комерції, а й для особистого бренду, громадських організацій, просування певних івентівтощо. SMM-спеціаліст – це не просто людина, як заливає фото, підписує хегштеги та постить, це людина, яка може комплексно використовувати інструменти просування бізнесу або власного бренду в соціальних мережах», - зазначає спікер.

Варто зазначити, що конференція складалася із 4 тематичних напрямків:

1.Теорія та практична маркетингового управління підприємствами.

2.Практична реалізація засад маркетингового менеджменту на міжнародному та регіональному рівнях.

3.Організаційне, кадрове, фінансово-облікове, логістичне та інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств.

4.Інноваційно-управлінські засади розвитку підприємств.

По завершенню офіційної частини конференції із власними доповідями в ході роботи секцій виступили студенти. Вони ж розповідали про ефективність управління персоналом, про кадрове забезпечення маркетингової діяльності, інноваційні підходи у маркетингу, цифровий маркетинг та інструменти впливу на споживача та інше.

Ілона Карпюк, інформаційний відділ Луцького НТУ

Більше фото за посиланням: https://www.facebook.com/pg/LutskNationalTechnicalUniversity/photos/?tab=album&album_id=1208699095950805