Перейти до основного вмісту

«Карантин – не канікули»: як відбувається онлайн навчання студентів Луцького НТУ

«Карантин – не канікули»: постійно наголошують із телеекранів міністри, політики, журналісти… Ще принаймні місяць, за рішенням Уряду, доведеться сидіти вдома, дотримуючись заходів безпеки і без необхідності не виходити на вулицю. Найбільш незвичним таке перебування у домівках є для школярів та студентів, адже здавалося б з’явився час перепочити. Втім навчальний рік триває і попри карантинні заходи, молодь повинна пройти сформовану для них програму.

На щастя, ми живемо у часи постійного й стрімкого технічного прогресу, коли будь-які інтернет ресурси доступні у кожного вдома, телефонний зв'язок або зв'язок через низку додатків у смартфоні також успішно функціонують і налагодити контакт між студентом і викладачем – простіше простого.

Ми вирішили поспілкуватися зі студентами Луцького НТУ про те, як у них відбувається онлайн навчання?! Які сервіси молодь використовує при цьому, чи ведеться контроль за присутністю на «заняттях» і чи система дистанційного навчання є зручною для них?!

Ольга Хлуд ТР-31, факультет екології, туризму та електроінженерії:

«Якби хтось сказав, то не повірила б, але вчитися онлайн не так то і просто. Здавалося б, взяв чашку какао, посадив кота на коліна - кайфуй від процесу. Інколи мені навіть стає шкода викладачів, які постійно змушені відповідати на сотні наших раціональних і не дуже питань в соцмережах. «Mdl» і «Google Classroom» - це вже як сніданок, обід і вечеря, адже без них ніяк. Напевно після карантину, повернення до пар в університеті буде справжнім святом для кожного з нас».

Супрунець Анастасія, машинобудівний факультет:

«Онлайн навчання здійснюється завдяки створеним групам, куди викладачі скидають завдання і вказують терміни виконання».

Юлія Коржик, машинобудівний факультет:

«Використовую сервіс Moodle, який розроблений університетом для проходження всіх завдань. Там розміщені усі лекції, практичні та самостійні роботи. Даний сервіс забезпечує студента усією потрібною інформацією з будь-якого предмету його спеціальності».

Боярчук Катерина БДН-21, факультет будівництва, архітектури та дизайну:

«Я використовую програму Moodle. Контроль за присутністю ведеться, тому я особисто зв'язуюсь з куратором та іншими викладачами щодо виконаних нами завдань. Так, ця система є зручною!»

Симончук Олександр, факультет будівництва, архітектури і дизайну:

«Онлайн навчання проходить продуктивно та цікаво. Ми маємо доступ до курсу, де викладачі задають певні завдання та в режимі онлайн слідкують за нашою діяльністю і перевіряють наші знання. Система дистанційного навчання є для мене дуже зручною і не відрізняється від пар в університеті, а навіть краще. Я думаю це хороший крок до його діджиталізації, адже в подальшому можна використовувати онлайн навчання».

Марія Кіпень, факультет фінансів, обліку, лінгвістики та права:

«Система навчання дуже зручна. Можеш самостійно обрати кращий для себе час і при розумінні повного обсягу роботи організувати правильно свій день. Курсову роботу писати зручно в онлайн режимі, викладач консультує при потребі. Завдання щодо виконання задач чи «пройти тести» - дуже зручні. Завдання творчого плану ( складання кросвордів і інше) забирає більше часу і не є таким ефективним для вивчення дисципліни. Адже при такому обсягу роботи, на мою думку, творчі завдання повинні виконуватися за бажанням і для отримання додаткових балів. Використовується сервіс Moodle. Контролю за присутністю немає. Але в цьому лише плюси, тому що час ти обираєш самостійно. Викладач сам розуміє опрацьованість матеріалу за виконаним завданням».

Анастасія Баклан, факультет фінансів, обліку, лінгвістики та права:

«Навчання починається і закінчується в обраний тобою час, тому це дуже зручно. Зазвичай ми отримуємо завдання через платформу Moodle. Спілкуємось з викладачами через електронну пошту, куди і відсилаємо виконані домашні роботи. Своєрідний контроль за «присутністю» ведеться переважно через вчасне виконання завдань. Єдине за чим сумуєш на карантині - спілкування, оскільки онлайн-листування ніколи не замінить ні живої консультації викладача, ні шумної компанії одногрупників».

Ілона Карпюк, інформаційний відділ Луцького НТУ