Перейти до основного вмісту

Майбутні маркетологи дегустували продукцію
хлібопекарського підприємства

13 березня студенти груп МК-41 і МКс-21 разом з куратором  Олегом Ковальчуком ознайомилися з роботою ПАТ «Теремно хліб».

Під час екскурсії, яку проводила технолог підприємства, студенти мали змогу ознайомитися з процесами приготування тіста, випікання та фасування різноманітних хлібобулочних виробів. Зокрема, були оглянуті виробничі лінії, на яких виготовляється хліб «Луцький», «Подовий» та «Степовий», батон «Запашний» та батон «Файний».


Асортиментний ряд продукції ТМ «Теремно хліб» налічує більше 140 найменувань. Більшість хлібобулочних виробів виготовляється за рецептурами, які розроблені технологами підприємства.

Особливою «родзинкою» екскурсії була дегустація продукції підприємства, під час якої студенти мали змогу покуштувати рум’яні та запашні вироби  – «Хліб пряно-зерновий», печиво «Вівсяне» та інші смаколики.


Студентка групи МКс-21 Ярослава Міщук зазначила, що екскурсія вдалася, адже екскурсанти багато чого довідались та приємно провели час.

Висловлюємо щиру подяку працівникам ПАТ «Теремно хліб» за цікаву та «смачну» екскурсію.

Олег Ковальчук,
доцент кафедри менеджменту
та маркетингу