Перейти до основного вмісту

На факультеті бізнесу студентам розповіли
про сучасний інтернет-маркетинг

24 листопада для студентів факультету бізнесу було організовано зустріч з представниками Бізнес-Академії Практичного Менеджменту. Тетяна Репницька, директор Бізнес-Академії, ознайомила присутніх з головними тренінговими програми академії; Сергій Ожема, керівник програм та проектів Бізнес-Академії, детально презентував студентам навчальну програму «Інтернет маркетинг».

Сергій Ожема розповів про сучасні тенденції використання Інтернету в бізнесі. Зважаючи на структуру присутньої аудиторії та сфери її інтересів, значну увагу було виділено маркетингу в соціальних мережах (SMM) –комплексі заходів щодо використання соціальних медіа в якості каналів для просування компаній та вирішення інших бізнес-завдань, який відкриває молоді можливість цікавого проведення часу та одночасного заробітку.

Присутніх студентів та викладачів також зацікавила розповідь про технології пошукової оптимізації сайтів (SEO) – процеси коректування HTML-кодів, текстового наповнення (контенту), структури сайтів, контролю зовнішніх чинників для відповідності вимогам алгоритму пошукових систем, з метою підняття позиції сайту в результатах пошуку в цих системах за певними запитами користувачів.

Зустріч була цікава та корисна. Висловлюємо щиру вдячність партнерам з Бізнес-Академії Практичного Менеджменту за змістовну презентацію.

Олег Ковальчук,
доцент кафедри менеджменту
та маркетингу