Перейти до основного вмісту

Студентів Луцького НТУ навчали SMM-просуванню

21 листопада у Луцькому національному технічному університеті відбувся інтенсив з просування у соціальних мережах «SMM GYM». Організатор заходу – проектний відділ Студентської ради Луцького НТУ.

Зокрема, спікер тренінгу Ірина Гаранчевська, яка, до слова, раніше очолювала Студентську раду Луцького НТУ, розповіла присутнім про основи роботи інтернет-маркетолога, поділившись своїми знаннями, адже дівчина вже майже півроку працює у цій сфері.

Що ж таке SMM? Social Media Marketing — один із засобів просування своїх товарів та послуг за допомогою соціальних мереж. Головною метою SMM-просування є підвищення впізнаваності вашого бренду, зростання зацікавленості продуктом, постійна комунікація з потенційними та існуючими клієнтами.

«По суті SMM-спеціаліст - це людина, яка може комплексно просувати акаунт, тобто той, хто знає як правильно працювати з контентом, вміє фотографувати та обробляти світлини, вміє користуватися різноманітними програмами, на кшталт Photoshop тощо; той, хто слідкує за трафіком, залученням людей до соціальної сторінки; той, хто вміє комунікувати з клієнтом», - розповідає Ірина Гаранчевська. Перевагами цієї діяльності, за її словами, є: можливість працювати на відстані, мала конкуренція на ринку праці, високий рівень з/п, різнопланова робота, відсутність дрес-коду. «Мінуси» роботи SMM-спеціаліста: інформаційне голодування, постійне оновлення знань, робота 24 години на добу, клієнти без знань та стрес.

Відтак, під час воркшопу студенти дізналися з чого починати свою діяльність, як і де отримувати необхідні знання та яким чином зробити акаунт популярним.

 


 

Олександра Містюк, інформаційний відділ Луцького НТУ

Більше фото за посиланням: https://www.facebook.com/pg/LutskNationalTechnicalUniversity/photos/?tab=album&album_id=1127155517438497