Перейти до основного вмісту

Студенти-маркетологи Луцького НТУ переймали досвід у директора КП «Луцькреклама»

Реклама – дуже важливий і, разом з тим, непростий інструмент у роботі маркетолога – у ньому тісно переплітаються творча, технологічна та нормативна компонента. Для того, аби майбутні маркетологи краще дізналися про нормативно-правові та технологічні аспекти розміщення зовнішньої реклами 29 листопада для студентів спеціальності 075 Маркетинг було проведено зустріч з Олександром Ковальським – директором КП «Луцькреклама».

Запропонована п. Олександром презентація дуже чітко розкривала такі аспекти як роль податку з реклами у наповненні міського бюджету, класичні та нові рекламні конструкції, які використовують підприємці для розміщення зовнішньої реклами, основні типи порушень діючих норм у сфері реклами, які допускають представники бізнесу під час встановлення різноманітних рекламних форм та плани місцевої влади щодо подальшого удосконалення «правил гри» на ринку реклами.

Доценти кафедри маркетингу

Олег Ковальчук та Ірина Лорві