Перейти до основного вмісту

У Луцькому НТУ готували експертів із забезпечення якості вищої освіти

Луцьким національним технічним університетом організовано тренінг для підготовки експертів із забезпечення якості вищої освіти. Захід відбувся з ініціативи Інституту вищої освіти НАПН України та в рамках проектів «Формування мережі експертів із забезпечення якості вищої освіти» і «Нова система акредитації як засіб забезпечення якості та подолання корупції у вищій освіті». Важливо зауважити, що учасниками тренінгу були не лише працівники Луцького НТУ, а й гості з інших навчальних закладів України.

Куратор заходу, проректор з науково-педагогічної роботи Валентина Галущак привітала усіх присутніх на тренінгу та розповіла, про те, як пройшла відбір тренерів для проведення підготовки експертів із забезпечення якості вищої освіти, які знання отримала під час навчання у Києві та яке завдання ставить перед собою як тренер.

Далі кожен з учасників тренінгу представився, розповів про свою викладацьку діяльність, а також висловив свої очікування від заходу. Так, основними очікуваннями були здобуття нового досвіду, вивчення нових методів донесення інформації до студентів, осучаснення викладацької справи та набуття практичних навичок у стандартах освіти. У підсумок вище сказаному, Валентина Галущак поділилася власними очікуваннями: «Орган, який в майбутньому буде займатися підвищенням рівню освіти в Україні, буде потребувати експертів. Власне ви і є тими майбутніми експертами. Ми зараз навчаємось, готуємося до наступних етапів. Я пропоную базу знань та методологій, з якою мені вдалося ознайомитись під час проходження навчання від Інституту вищої освіти, тому максимально намагатимусь передати усе те, що почерпнула».

Після знайомства учасники перейшли до практичної частини тренінгу, яка була розділена на чотири сесії. В ході першої, освітяни вивчали пріоритети розвитку Європейського простору вищої освіти, знайомилися із поняттями «Паризьке комюніке» та «Болонська матриця», а також виконували практичне завдання зі своїм баченням розвитку системи освіти в Україні.

Під часу другої сесії майбутні експерти вивчали термін «результати навчання», відмінність результатів від компетентностей, а також роль та місце результатів навчання в системі освіти. Завершилася сесія, як і попередня, практичним завданням.

Також, в рамках тренінгу учасникам було запропоновано такі теми для вивчення: «Університетська автономія, внутрішня система забезпечення якості», «Самоаналіз та інструменти для оцінювання якості вищої освіти» та «Перехід показників вищої освіти від кількісних до якісних».

Гарним завершенням тренінгу стали задоволенні та натхенні на подальшу роботу учасники, а також вручення сертифікатів за участь від організаторів.

Олени Третяк, інформаційний відділ Луцького НТУ

Більше фото тут: https://www.facebook.com/pg/LutskNationalTechnicalUniversity/photos/?tab=album&album_id=1208010569352991