

МІСІЯ: формування високоосвіченого і національно свідомого покоління громадян України шляхом забезпечення умов для самореалізації студентів і співробітників у процесі їх спільної освітньої, наукової та інноваційної діяльності, якісної підготовки висококваліфікованих фахівців - лідерів у сфері транспорту, виробництва та технологій, будівництва, архітектури та дизайну, аграрних наук та екології, освітніх та харчових технологій, механічної та електричної інженерії, цифрових, комп’ютерних та інформаційних технологій, автоматизації та електроніки, приладобудування та телекомунікацій, управління та адміністрування, математики та статистики, соціального забезпечення, психології та педагогіки, гуманітарних та соціально-поведінкових наук, журналістики, цивільної безпеки, сфери обслуговування, міжнародних відносин і права.
СТРАТЕГІЧНА МЕТА: створення потужного, висококонкурентного, вільного та комфортного освітньо-наукового простору, інноваційного «полюсу росту» Волині, що зреалізує формулу «освіта-наука-бізнес-влада»
СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ ДОСЯГНЕННЯ МЕТИ:
1. Удосконалення освітнього процесу до вимог часу, потреб студентства та ринку праці
2. Нарощення наукового потенціалу університету
3. Ефективний менеджмент університету та кожної його ланки
4. Комплексна інфраструктурна модернізація ЛНТУ
5. Створення інноваційного середовища на базі університету
6. Створення комфортного та сприятливого соціально-психологічного клімату у колективі
7. Формування авторитетного іміджу університету та розвиток партнерства на регіональному, національному та міжнародному рівнях
8. Системна модернізація профорієнтаційної роботи в університеті
Стратегія розвитку ЛНТУ на 2015-2020
Мета діяльності Відділу полягає в реалізації цілей та стратегії ЛНТУ через внутрішнє забезпечення якості вищої освіти.
Основним завданням Відділу є забезпечення функціонування Системи внутрішнього забезпечення якості, що передбачає:
– вивчення, узагальнення та поширення позитивного міжнародного і вітчизняного досвіду з питань освітніх інновацій для внутрішнього забезпечення якості;
– забезпечення функціонування процесів та процедур забезпечення якості вищої освіти;
– сприяння впровадженню та функціонування студентоцентрованого підходу до навчання і викладання;
– здійснення моніторингу та оцінювання якості освітніх програм;
– організація та супровід оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників ЛНТУ;
– забезпечення публічності інформації про освітні програми;
– запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників ЛНТУ і здобувачів вищої освіти тощо;
– розробку і удосконалення нормативної бази ЛНТУ щодо забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти;
– розробка технологій і проведення освітнього моніторингу щодо забезпечення якості освіти та освітньої діяльності, дотримання принципів академічної доброчесності, розвитку освітнього середовища у ЛНТУ;
– організація та проведення науково-методичних заходів (семінарів, тренінгів, круглих столів) з актуальних питань забезпечення якості, дотримання принципів академічної доброчесності;
Положення про відділ забезпечення якості освітнього процесу, ліцензування та акредитації
Структура ВСЗЯО в ЛНТУ включає такі рівні:
1) організаційний: гарант ОП, група забезпечення, завідувач кафедри: своєчасна та повна реалізація ОП; декан, координатор забезпечення якості на факультеті: інформаційно-методична підтримка, координація, контроль впровадження ВСЗЯ; навчально-методичний відділ: комплекс рішень з організації, планування, координації та контролю навчального процесу; відділ забезпечення якості освітнього процесу, ліцензування та акредитації: вивчення досвіду та інновацій, забезпечення функціонування процедур з якості вищої освіти, сприяння впровадженню студентоцентрованого підходу, здійснення моніторингу та оцінювання якості ОП, забезпечення публічності інформації, розробка технологій і проведення освітнього моніторингу, організація заходів; ННЦ «Volyn Business Hub»: супровід здобувачів за дуальної формою навчання, забезпечення практики, підтримку з працевлаштування; відділ міжнародних зв’язків: траєкторія руху в напрямку забезпечення провадження програм академічної мобільності; проректори: розробка політики ВСЗЯО, координація діяльності орг. підрозділів; ректор: загальне управління ВСЗЯО, контроль;
2) дорадчо-консультаційний (комісії з якості та вчені ради, факультетів, навчально-методична рада ЗВО, рада з якості, Вчена рада ЗВО): формування і схвалення процедур ВЗЯО.
Розпорядження / ухвали вченої ради з питань внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЛНТУ
Результати опитування на факультетах
Графік проведення опитувань в ЛНТУ на 2022-2023 н.р.
Розпорядження про організацію проведення опитувань
Про організацію проведення опитувань роботодавців
Розпорядження про участь ЛНТУ в щоквартальному опитувані ДСЯО
Графік проведення опитувань у ЛНТУ на 2023-2024 н.р.
Нормативно-правова база системи забезпечення якості освіти
Опитування здобувачів щодо якості психологічного клімату в університеті, підтримки здобувачів та вирішення конфліктних ситуацій
Опитування здобувачів ЛНТУ щодо оцінки якості освітньої програми 2023-2024 н.р.
Опитування здобувачів ЛНТУ щодо якості викладання навчальної дисципліни 2023-2024 н.р.
Результати опитування здобувачів вищої освіти щодо якості освіти
Результати опитування студентів щодо якості освітнього процесу у період карантину
Результати опитування здобувачів вищої освіти щодо якості викладання та навчання в ЛНТУ
Результати опитування ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ 20-21
Результати опитування здобувачів щодо якості організації вільного вибору дивциплін
Результати опитування здобувачів вищої освіти ЛНТУ про якість освітніх програм
ЕТАПИ ВИЗНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ, ОТРИМАНИХ У НЕФОРМАЛЬНІЙ ОСВІТІ
Нормативно-правова база системи забезпечення якості освіти
Все, що Ви хотіли знати про плагіат
Рекомендаціі? стосовно акредитаціі? PhD програм
Політика університетів із запобігання студентському плагіату
Спроба системного аналізу діяльності ГЕР щодо оцінювання освітніх програм
Досконалість викладання як пріоритет розвитку Європейського простору вищої освіти
Акредитація освітньо-наукових (PhD) програм – критерії оцінки
Забезпечення якості сучасного університету
Особливості оцінювання критеріїв якості освітньої програми
Питання*, що часто виникають у учасників акредитаційного процесу
Права та обов’язки учасників акредитаційного процесу
Методика зовнішнього незалежного оцінювання процесів забезпечення якості юридичної освіти в Україні