Skip to main content

Head of the Department: Candidate of Agricultural Sciences, Associate Professor

Viktor VOLIANSKYI

Faculty of Agricultural Technologies and Environmental Studies

Department of Forestry

75 Lvivska street, Lutsk

room 242

e-mail: forestry@lutsk-ntu.com.ua

Name, Surname

Title

Phone numbers

Room No.

Viktor Oleksandrovych VOLIANSKYI

Head of the Department

74-61-13

0974526581

242а

Vasyl Hryhorovych MAZEPA

Professor

74-61-13

-

242

Mykola Viktorovych VRZHETS

Associate Professor

74-61-13

0664458526

242

Oleksandr Pavlovych HERASYMCHUK

Associate Professor

74-61-13

0955101483

242

Leonid Mykolaiovych DATSIUK

Associate Professor

74-61-13

0955178429

242

Nataliia Pavlivna KOVALCHUK

Associate Professor

74-61-13

0669752711

242

Nataliia Oleksandrivna TOLSTUSHKO

Associate Professor

74-61-13

0501390263

242

Yurii Petrovych SHYMCHUK

Assistant Lecturer

74-61-13

-

242

Oksana Andriivna SYVANYK

3rd category engineer

74-61-13

-

242

Yurii Ivanovych KOZELKO

Senior laboratory assistant

74-61-13

095510 76 25

242

 

 

 

 

205 FORESTRY

Educational program "Forestry"

  • first (bachelor) level of higher education;
  • second (master's) level of higher education.

 

133 INDUSTRIAL MACHINERY ENGINEERING

Educational program "Equipment of the forest complex"

  • second (master's) level of higher education.

Запрошуємо до громадського обговорення проєкту освітньої програми «Деревообробні та меблеві технології» за спеціальністю 187 Деревообробні та меблеві технології першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

Пропозиції, побажання, зауваження приймаються на електронну скриньку кафедри лісового господарства forestry@lutsk-ntu.com.ua

Під час аналізу освітньої програми пропонуємо звернути увагу на наступні питання:

  • Чи відповідає перелік освітніх компонентів (дисциплін, практик) змісту спеціальності?
  • Чи збережена логічна послідовність вивчення дисциплін?
  • Наскільки збалансованим є кількість кредитів (годин), що виділяються на засвоєння окремих освітніх компонентів?
  • Чи достатньо часу виділяється на практичну підготовку фахівців?
  • Чи є в освітній програмі компоненти, які виглядають як неактуальні або застарілі?
  • Які освітні компоненти варто додати або розширити?
  • Чи відповідають програмні компетентності освітньому рівню бакалавра? Можливо, якісь можуть бути вилучені або додані.
  • Чи відповідають програмні компетентності освітньому рівню бакалавра? Можливо, якісь можуть бути вилучені або додані.

 

Проєкт ОП "Деревообробні та меблеві технології"